Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری عصر چهارشنبه با حضور در شرکت آبفار و در نشستی که با مدیر عامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب روستایی با اشاره به اینکه قریب به 50 درصد جمعیت شهرستان نهاوند را روستانشینان تشکیل می دهند، گفت: با توجه به بالا بودن جمعیت روستایی در شهرستان نهاوند توجه به مطالبات و مشکلات روستاییان باید در اولویت اقدامات مدیران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه نباید وعده ای به مردم داده شود که تحقق آن امکان پذیر نیست و یا دور از دسترس است، اظهار کرد:بنده هیچ زمانی بدون هماهنگی با مدیران دستگاهی وعده ای را به مردم نمی دهم و همواره براین مهم تاکید دارم.

ناصری تاکید کرد: چنانچه مدیران دستگاهی، خدمتی را متعهد می شوند باید تعهد مذکور را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه طی سال جاری ارائه برخی خدمات را به مشترکین روستایی شرکت آبفار در شهرستان نهاوند متعهد شدیم،گفت: البته ایجاد تعهدات مذکور نیز با هماهنگی مدیر امور آبفار در شهرستان نهاوند انجام شد.

فرماندار نهاوند در گفتگو با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان بر ضرورت تعویض مخزن فرسوده دو روستای راوند سفلی و راوند علیا نیز تاکید کرد و با اشاره به اینکه در حال حاضر 55 روستا از 169 روستای شهرستان نهاوند تحت پوشش شرکت آبفار نیست، خاطرنشان کرد: با همراهی شورایاران و اعطاء امتیازاتی به مشترکین میتوان این روستاها را نیز تحت پوشش آورد.

ناصری حمایت همه جانبه خود را به منظور تحت پوشش آوردن روستاها اعلام کرد و گفت:با توجه به اعلام آمادگی شرکت آب و فاضلاب روستایی به منظور تحت پوشش قرار دادن روستاهای مذکور، ضرورت همکاری بخشداران و شورایاران احساس می شود.

کد خبر 4522246

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان

عزیز ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باید هم‌زمان با اجرای طرح‌های هادی در سطح روستاها یا بازسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی، بافت و اصالت خانه‌های روستایی هم حفظ شود که این مساله به‌ویژه در روستاهای هدف گردشگری مورد توجه است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان با اشاره به شناسایی ۱۶ روستای دارای بافت با ارزش در قوچان به‌ویژه روستاهای هدف گردشگری، بیان کرد: برای شروع کار از روستای هدف گردشگری شمخال شروع که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است و طرح آن مراحل نهایی را طی می‌کند تا به سمت اجرایی شدن حرکت کند.

وی با تأکید بر این مطلب که باید نمای سنتی نیز در ساخت خانه‌های روستایی به‌جای نماهای سنگی فرهنگ‌سازی تا هویت روستایی حفظ شود، گفت: این مساله در روستای عمارت در حال انجام بوده و حتی طرح سنتی برای دیوارهای مسجد این روستا پیش‌بینی‌شده است تا همان حالت سنتی قدیم مورد توجه قرار بگیرد.

ابراهیمی یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت را طرح نهضت ملی مسکن دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته یک هزار و ۱۰۳ واحد در سطح روستاهای این شهرستان سهمیه در نظر گرفته‌شده بود که یک هزار و ۳۸ واحد انعقاد قرارداد انجام دادند و تاکنون برای ۱۹۰ واحد پایان کار صادرشده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان بابیان اینکه ۵۸۴ واحد مسکن روستایی این طرح نیز در مرحله دیوارچینی قرار دارند، تصریح کرد: از مجموع ۴۰ هزار پاکت سیمان تقسیمی نیز برای شهرستان ۱۵ هزار ۵۹۳ پاکت به‌صورت رایگان تحویل متقاضیان شده است.

کد خبر 6087358

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود