Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع ونزوئلا نوشت: سربازان این سرزمین رییس‌جمهوری تحمیلی را نمی‌پذیرند. آفتاب‌‌نیوز : ولادیمیر پادرینو لوپز، وزیر دفاع ونزوئلا در صفحه توییتر خود نوشت: یأس و نابردباری، صلح این ملت را تهدید می‌کند. سربازان این سرزمین، رییس‌جمهوری را که در سایه منافعی تاریک یا اقدام خودخوانده‌ای خارج از قانون تحمیل شود، نمی‌پذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پادرینو تأکید کرد که ارتش ونزوئلا حامی قانون اساسی و حاکمیت ملی این کشور است.
نیکولاس مادورو، رییس‌جمهوری ونزوئلا پیش از این از ارتش کشورش خواست متحد و وفادار بماند و گفت: ما این بار هم پیروز خواهیم شد.
این در حالی است که خوآن گوآیدو، رهبر جناح مخالف ونزوئلا همزمان با تظاهرات گسترده ضددولتی خود را رییس‌جمهوری موقت این کشور خواند و سوگند یاد کرد. او گفت که با حمایت ارتش جایگزین مادورو خواهد شد و انتخابات آزاد برگزار خواهد کرد.
مایک پامپئو، رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا به تحولات اخیر در ونزوئلا واکنش نشان داد. پس از آن که خوآن گوآیدو خود را به عنوان رییس‌جمهوری موقت ونزوئلا معرفی کرد، پامپئو در بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن از او حمایت خواهد کرد. وزیر امور خارجه آمریکا از نیروهای ارتش ونزوئلا خواست از آنچه تلاش برای احیای دموکراسی قلمداد کرد، حمایت کنند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد

در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سناتور اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به وی خیرمقدم گفت و اظهار کرد: دولت و مردم پاکستان چشم انتظار سفر جنابعالی بود و ما مفتخر به میزبانی از شما هستیم.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: جهان اسلام قدردان نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران برای حل چالش‌های مشترک است.

وی تاکید کرد که مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین ستایش برانگیز است.

سناتور اسحاق دار همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ایران را نیز تبریک گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد، از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضائی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 746843

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • مذاکرات السودانی در آمریکا درباره خرید بالگرد و سامانه پهپادی
  • دفاع وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد: حجاب در جمهوری اسلامی از ارکان هویتی نظام است
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است