Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:29:22 GMT

خبر بد  برای قطر قبل از دیدار بزرگ

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۳۷۰۳

خبر بد  برای قطر قبل از دیدار بزرگ

یک بازیکن دیگر قطر هم مصدوم شد تا تعداد غایبین این تیم در دیدار حساس برابر کره جنوبی به سه بازیکن برسد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال قطر یکی از بهترین تیم های حال حاضر جام ملتهای آسیا است که توانسته با شکست عربستان و حذف عراق نتایج بسیار خوبی به دست آورد.

قطر در یک چهارم نهایی باید به مصاف کره جنوبی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر بد برای قطریها قبل از این دیدار بزرگ آسیب دیدگی هافبک این تیم است.

سایت عربی کوره نوشت که آسیب دیدگی احمد فتحی جدی است و او قطعا به دیدار برابر کره جنوبی نخواهد رسید.

قطر سه بازیکن غایب در این دیدار حساس دارد. عبدالکریم حسن، مادبو و احمد فتحی به این بازی نخواهند رسید تا شرایط این تیم بد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

کد خبر 6087255

دیگر خبرها

  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل