Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی آلرت نیوز، ­بعد از آنکه برخی رسانه‌های آمریکایی از احتمال اخراج جان بولتون از کابینه دونالد ترامپ خبر دادند، این بار زمزمه‌هایی از اخراج رودی جولیانی، مشاور حقوقی رئیس‌جمهور آمریکا به گوش می‌رسد.  

در روز‌های اخیر، همه در شبکه‌های مختلف آمریکا از ام اس ان بی سی گرفته تا فاکس نیوز از راهبرد خبری رودی جولیانی در برابر رسانه‌ها سردرگم شده‌اند، چیزی که باعث می‌شود در روایت‌گری جرائم و اتهامات ترامپ در مواردی مانند توافق بر سر برج ترامپ در مسکو تغییرات غیر قابل پیش‌بینی داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودی جولیانی در یکی از مصاحبه‌‌هایی که با نیویورکر انجام داده، اعلام کرده است این نگرانی را دارد که روی سنگ قبرش بنویسند "رودی جولیانی؛ برای ترامپ دروغ می‌گفت! "

براساس یک گزارش، ترامپ درباره روابط عمومی فاجعه باری که جولیانی دارد بسیار خشمگین است. یکی از منابع جمهوری‌خواه گفته است "ترامپ فریاد می‌زند.. وی از دست رودی (جولیانی) دیوانه شده است".

جولیانی ولی مدعی است که رئیس جمهور خشمگین نیست بلکه می‌خواهد حقیقت آشکار شود. با این حال ضد و نقیض‌گویی‌های جولیانی زیاد است و دور از انتظار هم نیست که خیلی زود مشخص شود رئیس جمهور بر سر وی داد و بیداد راه انداخته است.

وکیل ترامپ به قدری در نقش رابط ترامپ ظاهر شده است که بسیاری به این نتیجه رسیده‌اند که وی بیش از آنکه وکیل حقوقی باشد، مسئول روابط عمومی ترامپ شده است. برخی دیگر نیز این تصور را دارند که شاید جولیانی بخواهد آب را گل آلود کند و پیش از آنکه خبر‌های بد منتشر شوند، از صحنه بیرون رود تا ضربه احتمالی کم اثر‌تر شود.

در کنار همه گمانه‌زنی‌هایی که صورت می‌گیرد، یک مساله می‌تواند نشان دهد که رفتار جولیانی درست است: اینکه وی فرد درستی برای این کار نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان و فدراسیون فوتبال آلمان چند روز پیش اعلام کردند که همکاری خود را تا پایان جام جهانی 2026 ادامه خواهند داد. این مربی پس از جام ملت‌های اروپا در تابستان امسال به کار با تیم ملی ادامه می‌دهد و تا 2026 خواهد ماند. این در حالی است که گفته می‌شد بایرن می‌خواهد او را برگرداند.

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، تصمیم ناگلزمان برای تمدید قراردادش با آلمان را درک می‌کند و از بایرن به‌خاطر کنار گذاشتن او در مارس 2023 انتقاد کرد: «دوست داشتم ناگلزمان به بایرن مونیخ بازگردد، اما تصمیم او را درک می‌کنم.»

ماتئوس در ادامه گفت: «او می‌خواهد یک قهرمانی اروپا را کسب کند و سپس تجربه بزرگ یک جام جهانی را نیز به دست بیاورد. من ناگلزمان را درک می‌کنم و فکر می‌کنم فوق‌العاده است که او با تیم ملی ادامه دهد.»

ماتئوس با انتقاد از اخراج او از باشگاه مونیخی گفت: «اگر من رئیس بایرن بودم، هرگز ناگلزمن را اخراج نمی‌کردم. کاش هرگز این اتفاق نمی‌افتاد. آنجا همه کاملاً از یولیان حمایت نمی‌کردند و او احتمالاً این را می‌دانست.»

ماتئوس معتقد است که گزینه‌های مطلوب برای تصاحب نیمکت بایرن مونیخ، رالف رانگنیک (مربی فعلی اتریش) و راجر اشمیت (بنفیکا) هستند. البته اگر آنها می‌خواهند مربی آلمانی بیاورند. اما اگر زبان در اولویت نیست، او اونای امری را انتخاب می‌کند.

دیگر خبرها

  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • کتاب زمزمه های بی بی ماه بانو رونمایی شد