Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با بیان اینکه این کتاب‌ها در ۲۱ نمایشگاه در استان‌های مختلف به فروش رفته است گفت:فروش این تعداد عنوان کتاب به فروش یک و نیم میلیون عنوان کتاب امسال در کشورارزش ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

قادر آشنا افزود:تا پایان امسال هفت نمایشگاه کتاب دیگر در استان‌های مختلف گشایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولویت اساسی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب است گفت:زیرساخت‌های لازم در این زمینه در حال انجام است.

آشنا عصاره و جوهره اصلی انقلاب را مبتنی بر مبانی فرهنگی دانست و افزود:مطالعه و کتابخوانی بهترین و مناسب‌ترین راهبرد در زمینه توسعه فرهنگی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/غ

برپایی هفت نمایشگاه کتاب در استان‌های مختلف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شهبازی در نشست خبری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران که صبح امروز در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: دانشگاه تهران امسال جشن ۹۰ سالگی خود را در صورتی برگزار می‌کند که این سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد و شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن ۹۰ سالگی را هم با این رویکرد برگزار می‌کند، گفت: امسال ۹۰ رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که اولین رویداد نمایشگاه کار است که دومین دوره آن در خرداد ماه برگزار می‌شود.

شهبازی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت عنوان کرد و افزود: شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه انتخاب شده و تلاش ما بر این است که بحث مهارت آموزی را داشته باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: سال قبل استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفت و امسال هم با توجه به حضور صنایع و سازمان‌های مختلف، امیدواریم دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.

وی اظهار داشت: اردوهای مهارت آموزی را در سال جاری در دانشگاه تهران خواهیم داشت و نمایشگاه کار هم این چرخه را تکمیل می‌کند.

کد خبر 6085537

دیگر خبرها

  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟