Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در نشست تحویل رسمی شرکت آلومینیوم المهدی به خریدار جدید (گروه صنعتی مپنا) عنوان کرد: استانداری هرمزگان از مدیریت جدید شرکت آلومینیوم برای پیشبرد اهداف کارخانه در زمینه تولید و اشتغال حمایت خواهد کرد.

وی افزود: شرکت صنعتی مپنا یک شرکت با برنامه و منظم سرمایه گذار در سطح کشور است که تاکنون در زمینه های مختلف در مناطق مختلف کشور اقدام به سرمایه گذاری نموده است و امیدواریم جدیت و تلاش خود را در مدیریت ارزنده شرکت آلومینیوم المهدی به صورت عملی نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اهداف مهمی در زمینه شرکت آلومینیوم المهدی دنبال می شود که حفظ سرمایه شرکت  و سه هزار کارگری که در این کارخانه فعالیت می کنند، است و مدیریت جدید باید در صدر برنامه های کاری خود قرار دهد.

وی افزود: در طی ماه های اخیر با تلاش های شبانه روزی که از سوی مدیریت عالی استان  و همراهی همه مدیران صورت پدیرفت حقوق کارگران مجموعه المهدی به موقع پرداخت شد.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین با تلاش ها و پیگیری هایی که صورت پذیرفت مواد اولیه مورد نیاز کارخانه جهت فعال بودن چرخه تولید به موقع تامین گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مدیریت جدید شرکت آلومینیوم المهدی پرداخت به موقع حقوق کارگران را کارخانه را در دستور کار قرار دهد تا وقفه ای  در این زمینه ایجاد نگردد.

وی تصریح کرد: پرداخت مطالباتی که دستگاه های خدمات  رسان و اجرایی نظیر برق ، آب ، گاز ، تامین اجتماعی و مالیات از شرکت آلومنیوم الهمدی دارند در دستور کار مدیریت جدید کارخانه قرار گیرد.

حیدری اظهار داشت: مدیریت جدید شرکت آلومینیوم المهدی برای تامین به موقع مواد اولیه مورد نیاز کارخانه برنامه ریزی کند تا در زمینه تولید این کارخانه  خللی ایجاد نگردد.

معاون هماهنگی امور اتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مدیریت سابق کارخانه و مجموعه خصوصی سازی همکاری کاملی را با مجموعه مدیریت جدید شرکت آلومینیوم المهدی  داشته باشند تا روند تحویل کارخانه به صورت کامل صورت پذیرد.

در پایان این نشست مدیریت کارخانه آلومنیوم المهدی رسما از سوی سازمان خصوصی سازی به شرکت مپنا  تحویل گردید و آقای حمید مهتدی از سوی شرکت مپنا به عنوان مدیرعامل جدید کارخانه المهدی معرفی شد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال حقوق خصوصی سازی سرمایه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

دیگر خبرها

  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند