Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تأکید بر لزوم همت و اراده مستمر در گره گشایی از مشکلات مردم گفت: باید رویکردهای نوین و موثر را برای خدمات دهی مطلوب به مردم احصاء و اجرا کنیم.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سردار "محسن فتحی زاده" در بیست و هشتمین همایش سراسری معاونان و مدیران ادارات مرکزی و شعب استان های بانک قوامین با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: در آستانه ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستیم و افتخار می کنیم که با وجود همه توطئه ها و نیرنگ های دشمنان، جریان انقلاب استوار، پرنشاط و پیشتاز در کسب موفقیت هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نشست تخصصی به ویژه دکتر "نتاج" مدیر عامل بانک قوامین، افزود: مراتب قدردانی و تشکر فرمانده و هیئت رئیسه ناجا را از زحمات همه مدیران و کارکنان بانک قوامین ابلاغ می کنم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به نقش موثر نظام بانکی در پویایی اقتصاد کشور، بر لزوم اتخاذ رویکردهای نوین برای خدمات دهی مطلوب به مردم تأکید کرد.

سردار فتحی زاده ادامه داد: همت و اراده ما باید گره گشایی از مشکلات مردم باشد و لازم است مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع توأم با قانون و اخلاق مداری به عنوان یک رکن اساسی دنبال و اجرایی شود.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه در هر شرایطی مدافع و پاسدار ارزش های نظام و انقلاب هستیم، گفت: مدیریت در صحنه توأم با هوشمندی و اقتدار؛ راهبرد و رویکرد جدی نیروی انتظامی در تمامی عرصه های خدمتگزاری است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: در کنار مشتری مداری، صیانت از کارکنان این مجموعه بانکی نیز باید از اولویت های جدی باشد.

وی در پایان گفت: باید تلاش کنیم در هر کسوت و مسئولیتی، فرصت خدمتگزاری را قدر بدانیم و به خوبی به نظام و انقلاب اسلامی و همچنین مردم خدمت کنیم.

گفتنی است، در این نشست سوالاتی از سوی برخی مدیران و معاونان شعب بانک قوامین مطرح شد که از سوی سردار "فتحی زاده" به آنان پاسخ داده شد.

یادآور می شود پیش از سخنان جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، دکتر "نتاج" مدیر عامل بانک قوامین نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کارکنان این مجموعه بانکی در سال ۹۷، برنامه های سال آتی را تبیین و تشریح کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قوامین ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در راستای تحقق جهش تولید باید به واحدهای دارای مشکل در شهرک‌های صنعتی رسیدگی شود تا اشتغال و تولید افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، رمضان بهرامی ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وجود قوانین سختگیرانه، یکی از مشکلات جدی بخش خصوصی است، چراکه در کشور ما قوانین سختی در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه شعار سال بدون تسهیل قانون محقق نخواهد شد، افزود: فرض را بر این می‌گیریم که با شعار سال، مردم ۵۰ درصد از سرمایه خودشان را در بخش تولید بیاورند سوال اینجاست آیا ۵۰ درصد دیگر را بانک‌ها در قالب تسهیلات پرداخت خواهند کرد؟ بسته حمایتی سازمان اقتصاد دارایی برای جهش تولید کجاست؟ سازمان تأمین اجتماعی در کجا قرار دارد؟ دستگاه‌هایی مانند شرکت توزیع برق چه خدماتی به تولید خواهند داد؟ در صورت بی‌توجهی به این موارد تحقق شعار سال مانند سال‌های قبل خواهد بود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان اضافه کرد: فعلاً در دستگاه‌های اجرایی ظرفیتی وجود ندارد، مگر اینکه سازمان تأمین اجتماعی و مالیاتی به بخش‌هایی که افزایش تولید و اشتغال دارند در بحث تأمین اجتماعی و مالیات تخفیف دهند.

وی ادامه داد: آن‌گونه که به نظر می‌رسد اغلب تغییرات باید در سیاست‌های کلان کشور لحاظ شود، چراکه وقتی صحبت از مشارکت مردم می‌کنیم به دو دسته سرمایه‌های خُرد و کلان تقسیم می‌شوند و به این ترتیب افرادی که از سرمایه کلان برخوردار بودند از قبل وارد حوزه تولید شدند بنابراین شاید اگر مشکل همین واحدهای تولیدی را حل کنیم جهشی در بخش اشتغال اتفاق بیفتد.

به اعتقاد رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان، افرادی که سرمایه‌های خُرد دارند هم باید نقدینگی‌شان به مانند بخشی نظیر بورس هدایت شود اما باز هم می‌بینیم که این سازوکارها باید در سطح کلان کشور تصمیم‌گیری شود و مواردی نیست که بتوان به صورت استانی درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.

وی اضافه کرد: بهتر است در راستای تحقق جهش تولید به واحدهای دارای مشکل در شهرک‌های صنعتی رسیدگی شود تا اشتغال و تولید افزایش پیدا کند.

بهرامی با بیان اینکه اغلب مشکلات واحدهای تولیدی، سرمایه در گردش و زیرساختی است، افزود: مالیات و تأمین اجتماعی از دیگر مواردی است که تولیدکنندگان همواره با آن درگیر هستند.

وی معتقد است: باید تعداد صنایع بزرگ در استان شناسایی شود و مشکلات این واحدها بررسی شود تا چالش‌های پیش‌روی آنها حل شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان، فقدان مدیریت درست را از دیگر مشکلات تولید در بخش دولتی و خصوصی دانست و گفت: اول باید این مشکل حل شود، چراکه اگر تسهیلات نیز به صنایع ارائه شود بازهم تولید به معنای واقعی اتفاق نخواهد افتاد، چراکه باز در فروش با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه هر سرمایه‌داری نمی‌تواند تولیدکننده خوبی باشد، افزود: در کشور معمولاً در مدیریت سرمایه‌گذاری مشکل داریم.

بهرامی ادامه داد: با فرض بر اینکه واحد صنعتی با ظرفیت بالای ۹۰ درصد کار کند، بخش عمده محصول باید به بازارهای خارجی عرضه شود و سوال اینجاست آیا زمینه صادرات در حال حاضر وجود دارد؟ فرض بر اینکه صادرات انجام شد، باز در برگشت پول با مشکل مواجه هستیم، اینها همه مواردی است که به رکود تولید دامن می‌زند.

کد خبر 745125

دیگر خبرها

  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • مسوولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • رئیس‌جمهور عراق: جنگ تنها مشکلات را عمیق‌تر می‌کند
  • موانع مشارکت مردم در اقتصاد باید رفع شود/ واحد‌های تولیدی با مشکلات تأمین ارز و نقدینگی مواجه اند؛ بانک مرکزی برای این وضعیت تدبیری بیندیشد