Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@22:26:42 GMT

امنیت مالی و روانی بازنشستگان به یک اندازه مهم است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۴۰۹۳

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین شاهوردی در هشتمین اردوی کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی مازندران بر ارائه کارت جامع خدمات فرهنگی-اجتماعی به مستمری بگیران تاکید کرد.

وی در این مورد با اشاره به طرح کرامت رضوی گفت: باید کارتی به بازنشستگان داد که خدمات در آن یک پارچه شود.

شاهوردی افزود: بازنشستگان باید از یک کارت برای خدمات درمانی، سفرهای زیارتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. استفاده کنند.

این مقام مسئول در سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اگر قصوری وجود داشت، بازنشستگان آن را ببخشند، گفت: شما بازنشستگان پیامبران قوم ما هستید.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های ارتقا سطح سواد سلامت بازنشستگان در مازندران، گفت: ما باید در تمام استان ها این کلاس ها را برگزار کنیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ مازندران در هشتمین اردوی اعضای هیات‌مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعیِ مازندران گفت: حفظ حرمت و تکریم بازنشستگان خط قرمز مجموعه آتیه سازان حافظ است.

احمد بیژنی با بیان اینکه برای خدمات رسانی بهتر نیازمند مراکز درمانی بیشتری هستیم، گفت: تا به امروز با تلاش های صورت گرفته بیش از 320 مراکز درمانی طرف قرار داد آتیه سازان می باشد که هم شامل مراکز دولتی و هم خصوصی است.

وی ادامه داد: همچنین 9 بیمارستان خصوص طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ مازندران می باشد.

بیژنی با بیان اینکه بیش از 80 درصد از خدمات شرکت آتیه سازان حافظ مازندران مربوط به بحث خدمات درمانی می باشد،اظهارکرد: به لطف خدا و تلاش همکارانم 75 آزمایشگاه،100 مرکز فیزیوتراپی و 17 مرکز تصویربرداری در سطح استان جهت خدمت رسانی بهتر و با مطلوبیت بیشتر طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ مازندران می باشد.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ مازندران از پرداخت 100 درصدی کارمزد کانون های بازنشستگی خبر داد و گفت: میانگین عمل به تعهدات شرکت آتیه سازان حافظ مازندران بالای 95 درصد است.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان تامین اجتماعی خدمات رسانی فرهنگی و اجتماعی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود

دادستان مرکز استان اردبیل در تشریح برنامه‌های عملیاتی دادسرا در سال جدید، از تشکیل کمیته امنیت روانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، ظهر امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آنها به عنوان شعار سال دادستانی اردبیل انتخاب شده است، اظهار کرد: امور نظارت بر ضابطین و زندان‌ها، مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته جزو اولویت اقدامات دادستانی اردبیل خواهد بود.

وی همچنین با اشاره اهمیت موضوع حقوق عامه افزود: پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، امور حسبی، امور فرهنگی و اجتماعی، امنیت انسانی و سلامت، صیانت از حقوق بیت‌المال و کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به عنوان بخشی از برنامه‌های عملیاتی سال جاری در سطح استان مدنظر قرار گرفته است.

آفاقی، صیانت از حریم امنیت در تمام ابعاد آن را رسالت خطیر دادستانی دانست و اظهار داشت: کمیته امنیت روانی استان اردبیل ظرف چند روز آتی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تشکیل خواهد شد.

دادستان مرکز استان با اشاره مجدد به شعار سال دادستانی اردبیل مبنی بر شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آن، افزود: در سال جدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و ارزیابی و رصد مستمر تکالیف از حیث ترک با جدیت و بیش از پیش، دنبال می‌شود.

کد خبر 739735

دیگر خبرها

  • سلامت روان سالمندان به اندازه هر زمان دیگری از زندگی مهمتر است
  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • ارائه خدمات درمانی به مددجویان هلال‌احمر مازندران