Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ خلیل رضوی مسئول تربیت بدنی بسیج ناحیه مقاومت آمل با بیان اینکه رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی بسیج در ۲ رشته هنر‌های فردی و کشتی پهلوانی و همچنین سرپهلوان سال ۹۷ به مدت ۲ روز به میزبانی آمل ازامروز برگزار خواهد شد گفت: تاکنون ۱۲ تیم از ۱۲ استان در این مسابقات حضور دارند

وی با بیان اینکه در هنر‌های فردی هر ورزشکار در دوماه می‌تواند شرکت کنند، گفت:در این رقابت‌ها در رشته هنر‌های فردی شرکت کنندگان در ماده‌های چرخ، چرخ تیر، چرخ چمنی، سنگ، کباده، دومیل بازی و سه و چهارمیل بازی در رده سنی جوانان باهم مسابقه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضوی با اشاره به اینکه در کشتی پهلوانی در رده سنی متولدین قبل از ۱۳۷۷ و بالای ۲۰ سال برگزار می‌شود، گفت: کشتی گیران در وزن‌های ۹۰ تا ۱۲۵ کیلو با هم رقابت می‌کنند.

مسئول تربیت بدنی بسیج ناحیه مقاومت آمل با بیان اینکه برای انتخاب سرپهلوان سال ۹۷ بسیج، رقابت‌های کشتی پهلوانی در رده بزرگسالان و با حضور پهلوانان نامدار کشور در سطح بالایی است، افزود: هدف از برگزاری مسابقات گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و چهل شهید ششم بهمن آمل و ترویج و توسعه ورزش ملی پهلوانی بوده است

وی با بیان اینکه کشتی پهلوانی گل ورزش‌های زورخانه‌ای است، ادامه داد: ساخت زورخانه در شهرما برای این ورزش دینی و ملی یکی از افتخارات ورزش کشور است

وی با اشاره به اینکه ورزش زورخانه‌ای تنها ورزش اخلاقی و فرهنگی دنیا است، افزود: احداث زورخانه‌ها که محل این ورزش است قدمی برای گسترش این ورزش آئینی است.

انتهای پیام/آ

حضور ۱۲ استان در رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کشور در آمل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قزوین، فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون و قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در رقابت‌های کشتی آزاد قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و الوند و تاکستان هم دوم و سوم‌ شدند. در مسابقات کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین، آبیک و  محمدیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان ۱۲۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین با هم رقابت کردند. نفرات برتر این رقابت‌ها دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه عازم تهران محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می‌شوند.

فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون

به گزارش ایسنا، «محمد نجف‌زنگی» فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست. نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردوهای ملی را در کارنامه دارد.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان
 
«ستایش قلی‌پور» در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد. «طاهره پورحیدری» نایب رئیس هئیت دوچرخه سواری استان هم سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان