Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هدف آمریکا از برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان را ترویج فضای ایران هراسی و افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران دانست و در ‌عین ‌حال تاکید کرد که این اجلاس هیچ نتیجه‌ای در برنخواهد داشت و ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان، اظهار کرد: آمریکا با برگزاری این اجلاس به دنبال ابراز مخالفت و افزایش فشار به جمهوری اسلامی ایران و ایجاد فضای ایران هراسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا برای رسیدن به این اهداف از هیچ فرصتی فروگذار نمی‌کند.

وی با اشاره به انصراف برخی از کشورها همچون روسیه و فرانسه جهت حضور در این اجلاس، در این باره، گفت‌: همین رویکرد وزن اجلاس را  پایین می آورد. اجلاسی که در نهایت نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت و ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان در واکنش به اظهار نظرات مقامات لهستانی مبنی بر اینکه اجلاس لهستان درباره مسائل منطقه و نه صرفا ایران است، گفت‌: با توجه به میزبانی لهستان چنین اظهار نظرهایی طبیعی است، چون لهستان می‌خواهد توجیه‌گر باشد. پرداختن به موضوعات ضد ایرانی در این اجلاس از همان ابتدا اعلام شده است و با توجه به اینکه آمریکا صحنه‌گردان است، طبیعی است که ماهیت ضد ایرانی داشته باشد؛ لذا موضع لهستان هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشست ضد ایرانی لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی با چراغ سبز آمریکا هم به ایران حمله نمی‌کنیم | یکی بگوید روزی ۳ هزار موشک ایرانی را چگونه ساقط کنیم؟

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین مقامات و کارشناسان امنیتی صهیونیست در واشنگتن، که مدت‌ها پیش با اشاره به اینکه حتی با چراغ سبز آمریکا، به این سه دلیل به ایران حمله نمی‌کنیم، گفتند: مردم یک باور غلط دارند که گنبد آهنین از ما حفاظت خواهد کرد، تل آویو مستقیما هدف قرار خواهد گرفت و گنبد آهنین ما نمی‌تواند روزی سه هزار موشک را ساقط کند.

ایران در سه مرز اسرائیل حضور دارد و آنها را کنترل می‌کند و نمی‌توانیم همزمان در سه جبهه بجنگیم و پیروز شویم، نه به خاطر این که ضعیفیم بلکه، چون به اندازه کافی بزرگ نیستیم، ایرانی‌ها شطرنج باز و آمریکایی‌ها پوکر بازند.

کد خبر 845004 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • طعنه زلنسکی به آمریکا درباره عدم حمایت مشابه از تل‌آویو و کی‌یف
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • حتی با چراغ سبز آمریکا هم به ایران حمله نمی‌کنیم | یکی بگوید روزی ۳ هزار موشک ایرانی را چگونه ساقط کنیم؟