Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@13:53:04 GMT

تکذیب عرضه گوشت سگ در مشهد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۴۱۵۰

عرضه گوشت سگ توسط یک قصابی در مشهد تکذیب شد.

‌به گزارش ایسنا-‌‌ روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با اشاره به انتشار خبری در برخی رسانه‌ها ‌با موضوع عرضه گوشت سگ در یک واحد قصابی در خیابان عبادی مشهد اعلام کرد:

با توجه به حساسیت موضوع و لزوم اظهار نظر کارشناسی در این خصوص، در اولین اقدام و پس از نمونه‌برداری کارشناسان دامپزشکی، موارد به آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، بر اساس اظهار نظر واحد PCR آزمایشگاه مذکور گوشت کشف شده، گوشت «گوسفند و بز» بوده و احتمالا علت متواری شدن متصدی واحد یاد شده نیز عرضه گوشت‌های فوق خارج از چرخه نظارت دامپزشکی بوده است.

همچنین از کلیه شهروندان نیز درخواست می‌گردد از خرید هرگونه گوشت فاقد مهر دامپزشکی و از فروشگاه‌های غیرمجاز و افراد دوره گرد خودداری کرده و هرگونه گزارش تخلف در عرضه گوشت و دیگر فرآورده‌های خام دامی را در مشهد و استان با شماره تلفن 1512، سامانه پیام کوتاه 300001512 و اطلاع رسانی کرده تا پیگیری‌های بعدی توسط کارشناسان این مجموعه صورت پذیرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گوشت سگ قصابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان

رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم افزود: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان تویسرکان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی یادآور شد: در اجرای طرح بر خورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی ایست و بازرسی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مبدا تویسرکان به تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و در بازرسی اولیه مشخص شد خودرو حامل اعضای کشتار دام از نوع لاشه و گوشت به وزن ۵۰۰ کیلو گرم که به صورت غیر بهداشتی قصد حمل آن در کف نیسان و انتقال به اسلام شهر را داشته و فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی است‌.

وی تصریح کرد: برابر هماهنگی قضائی راننده خودرو مورد نظر به همراه محموله کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره دامپزشکی قرار گرفت.

نوری با اعلام اینکه کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند تشریح کرد: این محموله‌ها که قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جز محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

کد خبر 6085766

دیگر خبرها

  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان