Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- بارسلونا بازيکن مستعد هلندي را جذب کرد.
به گزارش آريا، همان طور که انتظار مي‌رفت، فرنکي دي يونگ به بارسلونا پيوست. به گزارش سايت رسمي بارسلونا، باشگاه با آژاکس بر سر انتقال اين هافبک 21 ساله و هلندي به توافق رسيده است. بدين ترتيب فرنکي از 1 جولاي 2019 به بارسلونا مي‌پيوندد و قراردادي پنج ساله به امضا مي‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزينه اين انتقال 75 ميليون يورو فيکس به علاوه 11 ميليون يورو بندهاي پاداشي بوده است.

کريستوف پياتک، مهاجم 23 ساله باشگاه جنوا، به ميلان پيوست. سايت رسمي باشگاه ميلان تاييد کرد پياتک پس از پشت سر گذاشتن تست‌هاي پزشکي، قرارداد 4.5 ساله خود را به ثبت رسانده و از اين پس در پيراهن روسونري، وارد ميادين خواهد شد. رقم اين انتقال 35 ميليون يورو اعلام شده که به صورت يک‌جا به جنوا پرداخت خواهد شد. پياتک در ميلان دستمزدي 2 ميليون يورويي در سال دريافت خواهد کرد. انتظار مي رود پياتک پس از ملحق شدن به تمرينات ميلان، شنبه شب در مصاف برابر ناپولي، تيم جديدش را همراهي کند. انتظار مي رود مراسم معارفه وي، فردا ساعت 15:30 به وقت ايران برگزار شود.

مهاجم يوونتوس پس از سپري کردن دوره 6 ماهه قرضي در ميلان، حالا در نيم فصل دوم به ليگ برتر و شهر لندن مي رود. تمام مراحل پيوستن گونزالو هيگواين به چلسي طي شده و او حالا رسما بازيکن اين باشگاه است. آبي ها در وبسايت رسمي خود اين انتقال را اعلام کردند. قرارداد هيگواين با چلسي قرضي تا پايان فصل است و اين تيم گزينه خريد مهاجم آرژانتيني را دارد. به گفته اسکاي، ميلان براي 6 ماه حضور هيگواين در اين تيم، 9 ميليون يورو به يوونتوس پرداخته و حالا چلسي براي نيم فصل دوم، 9 ميليون يوروي ديگر به بيانکونري مي پردازد و گزينه خريد دائمي نيز با رقم حدود 36 ميليون يورو وجود دارد.
هيگواين براي موفقيت در چلسي و ليگ برتر، انگيزه هاي زيادي دارد. همان گونه که انتظار مي رفت، گونزالو هيگواين، مهاجم 31 ساله آرژانتيني در قراردادي قرضي تا پايان فصل به چلسي پيوست تا دوباره شاگرد مائوريتزيو ساري شود. هيگواين پس از پيوستن به جمع آبي ها، مصاحبه اي با وب سايت چلسي انجام داد:
براي مدتي طولاني، مي خواستم تا در ليگ انگليس بازي کنم اما تاکنون، فرصت مهمي براي محقق کردن اين خواسته ام نداشتم اما اکنون وقتي فرصت پيوستن به چلسي نصيبم شد، نمي توانستم آن را از دست دهم. در سه ليگ بزرگ اروپا بازي کرده ام و بازي در ليگ برتر برايم مايه افتخار و همانند يک رويا است. بازي در چلسي و ليگ برتر يک چالش بزرگ براي من است و اميدوارم به خوبي در تيم جا بيفتم.  از حضور در چلسي و کار با ساري واقعا هيجان زده ام. چلسي باشگاهي بزرگ با تاريخچه بزرگي است و بازيکناني عالي دارد. اميدوارم چلسي تا پايان فصل، به اهدافي که معين کرده دست يابد. انگيزه و اشتياق زيادي براي موفقيت و کسب جام با چلسي دارم. اميدوارم بتوانم با محقق کردن اين اهداف باعث شادي هواداران چلسي شوم.
وي در خصوص همکاري با مائوريتزيو ساري، سرمربي سابق خود گفت:
ساري، مربي اي است که از من بهترين بازي را در دوران فوتبالم گرفته و به خصوص از نظر احساسي، مي داند که با من چگونه کار کند. سپري شدن آن سال فوق العاده در ناپولي، تا حد زيادي به خاطر کمک هاي ساري بود. از اين که فرصت همکاري مجدد با ساري را دارم، خوشحالم و مي خواهم دوباره به سطح آن روزها برگردم. فصل 16-2015 برايم فصلي فوق العاده بود که توانستم رکورد گلزني تاريخ سري آ را بشکنم و آن فصل براي من و ساري بسيار عالي بود.

پس از فروختن موسي دمبله، تاتنهام براي جذب هافبکي جديد دست به کار شده است. از فرانسه خبر مي‌رسد تاتنهام براي جذب آدريان رابيو، پيشنهادي را تقديم پاري سن ژرمن کرده است. به گزارش پاريس يونايتد، پيشنهاد اسپرز براي رابيو، جذابيت کمتري نسبت به پيشنهاد بارسلونا دارد. اين بازيکن تا روز گذشته مايل بود تا بر حسب توافقش، به باشگاه کاتالونيايي بپيوندد. ظاهرا امشب مائوريسيو پوچتينو شخصا با رابيو ارتباط بر قرار خواهد کرد تا او را براي انتقال به لندن متقاعد کند. همه اين‌ها در حالي است که پاري سن ژرمن قبل از هر چيز به پيدا کردن جانشيني براي رابيو مي‌انديشد. در انگليس گفته مي‌شود اورتون مخالف جدايي ادريسا گانا گيه است و از طرفي در اسپانيا از انتقال قريب الوقوع فرنکي دي يونگ (ديگر گزينه مد نظر PSG) به بارسلونا خبر مي‌دهند. لياندرو پاردس و يوليان وايگل دو گزينه ديگر پاريسي‌ها هستند که در اين ميان شانس پيوستن پاردس به پاري سن ژرمن بيشتر است.
 



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرنکي دي يونگ بارسلونا هيگواين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شکست خانگی تیم زنان بارسلونا پس از پنچ سال!

چلسی دست به کار بزرگی زد و تیم زنان بارسلونا را در خانه اش شکست داد. 

طرفداری | در جریان دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا، بارسلونا (مدافع عنوان قهرمانی) میزبان چلسی بود. بارسا به عنوان تیمی پا به این بازی گذاشته بود که از نگاه اکثر کارشناسان شانس اصلی پیروزی به حساب می آمد. با این حال تیم میزبان برای گل ارین کاتبرت هیچ پاسخی پیدا نکرد و چلسی با نتیجه 0-1 از استادیوم لوییس کمپانیس پیروز خارج شد. این اولین شکست خانگی تیم زنان بارسلونا پس از 5 سال (فوریه 2019) بود.

بارسلونا طی 100 بازی خانگی اخیر هیچ شکستی تجربه نکرده بود و به 98 پیروزی و 2 تساوی دست یافته بود. شاگردان اما هیس در چلسی شاهکار کردند و این فرصت را دارند تا در بازی برگشت، انتقام حذف در نیمه نهایی فصل قبل را از بارسلونا بگیرند؛ همین بس که بارسا این فصل میانگین بیش از 4 گل در هر بازی را ثبت کرده بود و این بازی تنها یک شوت در چارچوب داشت. در آن سمت نیمه نهایی، لیون و پاری سن ژرمن مقابل هم قرار گرفته اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر
  • اولین شکست خانگی تیم زنان بارسلونا پس از پنچ سال!