Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بر اساس تصمیم جدید دولت که در روز‌های آینده اعلام رسمی خواهد شد، کالا‌های اساسی مشمول انقضای ثبت سفارش نشده و مهلت اعتبار ثبت سفارش برای تمامی کالا‌ها از سه ماه به شش ماه افزایش خواهد یافت.

در این رابطه، تجار و بازرگانان کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودند که اکنون وزارت صنعت با همکاری با گمرکات کشور، علاوه بر اینکه برای ثبت سفارش کالا‌های اساسی، مهلت انقضای سه ماهه را در نظر نمی‌گیرند، بلکه مهلت تمامی ثبت سفارش‌ها از سه ماه به شش ماه افزایش خواهد یافت تا از متروکه شدن کالا‌ها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بعد از نوسانات ارزی، دولت اقدام به کاهش مهلت اعتبار ثبت سفارش واردات از شش ماه به سه ماه کرده بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کالای اساسی ثبت سفارش تجار بازرگانان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، معاون بازرگانی، توسعه تجارت اداره کل صمت استان در برنامه رادیویی «بی تعارف» با اشاره به اجرای طرح ثبت نام کاسبان امین برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم گفت: این طرح با دستور استاندار قم و با هدف تنظیم بازار و توزیع کالای اساسی از سوی کاسبان امین در سطح استان اجرا می‌شود.

پَروان در این گفتگوی رادیویی ادامه داد: برای اجرای این طرح کاسبان امین از سوی اتحادیه‌های خواروبار، بنکداران و پروتئین که مساحت واحد صنفی آنها بالاتر از ۵۰ متر باشند شناسایی و پس از دریافت استعلام از اداره کل تعزیرات مبنی بر نداشتن سوء سابقه تعزیراتی و همچنین رعایت قوانین نظام صنفی، اخلاق مداری رعایت نکات بهداشتی و فرهنگی کارت کاسب امین صادر و پس از آن کالا‌های اساسی از درگاه کاسبان امین دارای کارت کاسب امین توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان علاقه‌مند به دریافت کارت کاسب امین می‌توانند به سایت تنظیم بازار استان بخش ثبت نام کاسبان امین مراجعه و با ثبت اطلاعات و پس از کسب تاییدات لازم از سوی اداره کل تعزیرات موفق به دریافت کارت کاسب امین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • هشدار به وزیر جهاد کشاورزی درباره تخلف احتمالی در واردات ذرت
  • اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالا‌های اساسی و دارو
  • اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم