Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@21:27:46 GMT

طرز تهيه فرنچ تست رولي‌

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۴۳۴۷

طرز تهيه فرنچ تست رولي‌

خبرگزاري آريا -

طرز تهيه فرنچ تست رولي‌ صبحانه متفاوت
طرز تهيه فرنچ تست رولي‌ صبحانه متفاوت :
ابتدا کناره هاي نان تست را با چاقو جدا مي کنيم بعد با وردنه آن را صاف مي کنيم تا به راحتي رول شود. سپس يک لايه شکلات صبحانه بعد کمي توت فرنگي خرد شده يک طرف نان مي ريزيم سپس آن را رول مي کنيم.
در يک کاسه يک عدد تخم مرغ به همراه يک قاشق شير را خوب هم مي زنيم بعد رولمان را داخل کاسه مي گذاريم و به تخم مرغ و شير آغشته مي کنيم، بعد داخل تابه اي که داخل آن کره ريختيم سرخ مي کنيم، بعد از سرخ شدن روي رول ها مخلوط شکر و دارچين را مي پاشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است از نان تست تازه استفاده کنيد.
گردآوري: بخش آشپزي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات جابجایی اجسام سنگین وارد صنایع می‌شود

شایان ماموریانی اصفهانی، سرپرست لیگ (ادمیرا) at work هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: از طرف دانشگاه آزاد واحد اصفهان در مسابقات شرکت می‌کنیم، دستاورد گروه ما ربات at work بوده که شامل یک بازوی ۶ درجه آزادی و ساختار حرکتی است و می‌تواند تا وزن ۲۲۰ کیلوگرم را حمل کند.

وی افزود: این ربات، داخل صنعت و کارگاه‌های صنعتی کاربرد‌های مهمی دارد، به خصوص زمانی که انسانی نمی‌تواند در محیط حضور داشته باشد و این هوش مصنوعی باید پروژه صنعتی خود را به ثمر برساند.

ماموریانی اصفهانی تصریح کرد: این بازو دقیقا مانند دست انسان کار می‌کند و تا ۱۳ کیلوگرم را می‌تواند بلند کند و پردازش تصویر و پردازش محیط را انجام می‌دهد و به عبارتی ربات همه فن حریف است.

سرپرست لیگ at work هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ادامه داد: این ربات داخل صنایع نظامی، پزشکی و به خصوص خودروسازی کاربرد دارد؛ چرا که بازو‌های صنعتی وزن زیادی را می‌توانند تحمل کند و در مکان‌هایی که نیازمند جرثقیل یا اپراتور برای بلند کردن اجسام سنگین به کمک انسان است، این ربات به آسانی با نیروی خود قطعات را در مکان‌های هدفمند و از قبل مشخص شده جا به جا خواهد کرد.

ماموریانی اصفهانی گفت: این ربات مشکل بازو و انرژی ندارد، بلکه می‌تواند ۲۴ ساعته با اتصال به برق مرکزی کار کند، همچنین خستگی پذیر نیست و به هزینه زیادی هک احتیاج ندارد.

وی تاکید کرد: این ربات آینده اتوماسیون صنعتی است و به هوش مصنوعی متصل می‌شود و می‌تواند هر وظیفه‌ای را انجام دهد.

تشخیص رنگ به کمک ربات هوش مصنوعی بازوی صنعت 

در ادامه، مهیار نوروزی مسئول برقی ربات گفت: برق‌های این دستگاه به کمک مدار‌ها و دوربین‌های برنامه نویسی شده به تشخیص رنگ اقدام می‌کنند و با استفاده از سنسور‌های محیط داخل محیط حرکت کرده و رنگ‌ها را به کمک اجسام داخل محیط طبق رنگی که دارند جداسازی خواهند کرد و داخل دسته بندی‌های خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • لحظاتی نفس گیر از داخل اتوبوس گرفتار شده در سیل نیکشهر (فیلم)
  • تاثیر صبحانه نخوردن و صبحانه ناسالم خوردن
  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • ربات جابجایی اجسام سنگین وارد صنایع می‌شود
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت