Web Analytics Made Easy - Statcounter

در قشم نباید فکر رفتن به هتل پنج ستاره را کنیم، چون این جزیره از داشتن هتل پنج ستاره محروم است، ولی در این شهر هتل‌های دیگری هست که برخی از آنها بیشتر از سوی گردشگران مورد استقبال قرار می‌گیرند.به گزارش بلاغ،در قشم نباید فکر رفتن به هتل پنج ستاره را کنیم، چون این جزیره از داشتن هتل پنج ستاره محروم است، ولی در این شهر هتل‌های دیگری هست که برخی از آنها بیشتر از سوی گردشگران مورد استقبال قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر این هتل‌ها سه ستاره‌اند و قیمت رزرو آنها در فصل‌ سفر به جنوب بیشتر از مواقع دیگر سال است. برای رزرو این هتل‌ها به طور میانگین باید 300 هزار تومان پرداخت کرد.

هتل آتامان

هتل آتامان قشم، یکی از هتل‌های نوساز و چهارستاره این جزیره است. از امکانات هتل آتامان که بگذریم، این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی هم در منطقه خوبی قرار گرفته است؛ برای مثال اگر قصد خرید داشته باشید با ۶ دقیقه پیاده‌روی از هتل آتامان به مرکز خرید سیتی‌سنتر ۱ قشم می‌رسید، مرکز خرید سیتی‌سنتر ۲ هم پیاده با این هتل ۸ دقیقه فاصله دارد. مرکز خرید زیتون قشم که یکی دیگر از مراکز خرید محبوب جزیره است با ماشین ۵ دقیقه با هتل آتامان فاصله دارد و از داخل هتل می‌توان دریا را دید. برای رزرو اتاق دو تخته این هتل باید 360 هزار تومان پرداخت کنید.

 

هتل ژئوپارک

برای اینکه در قشم در هتل خوبی اقامت داشته باشید، حتما نباید هتل‌تان چهارستاره باشد. هتل ژئوپارک قشم، سه ستاره است و نزدیک به اسکله ذاکری قرار گرفته، همان اسکله‌ای که امکان دسترسی به جزیره هنگام را هم دارد. این هتل فاصله خیلی کمی تا ساحل دارد و پنجره بعضی اتاق‌هایش رو به ساحل خلیج‌فارس باز می‌شود. هتل ژئو پارک از نظر دسترسی در یکی از بهترین مناطق قشم قرار گرفته است. کافی است از این هتل ده دقیقه در خیابان‌های جزیره پیاده‌روی کنید تا به قلعه پرتغالی‌ها برسید و در همین مدت زمان هم می‌توانید در بازار قدیم  قشم باشید. هزینه رزرو اتاق در این هتل از 230 هزار تومان شروع می‌شود و تا 350 هزار تومان برای سوئیت یک خوابه بالا می‌رود.

بوتیک‌های جزیره

در قشم هتل‌هایی به اسم بوتیک هتل وجود دارد، هتل‌هایی که کوچک هستند و کمتر از 100 اتاق در آنها قرار گرفته. خدماتی که توسط بوتیک هتل‌ها ارائه می‌شود مخصوص همان هتل‌هاست. دو بوتیک هتل جزیره قشم، یکی به اسم هتل بوتیک ایرمان و  هتل بوتیک فولتون، از معدود هتل‌ بوتیک‌های ایران هستند. هتل بوتیک فولتون  سال ۹۳ در جزیره زیبای قشم به بهره برداری رسیده. این هتل از سه ساختمان با کاربری هتل، آپارتمان و ویلا تشکیل شده و امکاناتی مثل رستوران، سونا و استخر رایگان، گشت دور جزیره و امکان کرایه اتومبیل، ماساژ و فضای سبز دارد. قیمت اتاق دو تخته این هتل از 345 هزار تومان شروع می‌شود و برای رزرو ویلای آن باید بیش از 2 میلیون تومان پرداخت کرد.

انتخاب دیگری هم از بین بوتیک هتل‌های قشم داریم. هتل بوتیک ایرمان، قدیمی‌تر از هتل  بوتیک فولتون است و در 10 دقیقه‌ای دریا قرار گرفته. هر طبقه این هتل بوتیک دارای طراحی مختص به خود است و تلفیق معماری و تزئینات سنتی و مدرن در آنها به چشم می‌خورد. قیمت رزرو اتاق در این هتل از 345 هزار تومان شروع می‌شود و تا 496 هزار تومان بالا می‌رود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است

به گزارش قدس آنلاین،صالح بهرام‌پور  اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۶ ریشتر جزیره شیکوکو ژاپن را لرزاند
  • سيل دوبى ميزبانى آسيايى ايران را لغو كرد!
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران
  • ببینید | جزیره هرمز به رنگ خون درآمد
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • جزیره قبر ناخدا در جنوب ایران + فیلم