Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی در مورد تاخیرش در مراسم و اینکه گفته می‌شد شاید او قهر کرده باشد، گفت: در این مراسم همه بزرگان دو و میدانی جمع هستند و ما همه از یک خانواده هستیم، من در ترافیک گیر کردم بودم و با تاخیر رسیدم، با چه کسی باید قهر کنم؟ به دلیل اینکه در سفر بودم دیر رسیدیم و عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری هم با من تماس گرفت و گفتم که دیر می‌رسم حتی لباس‌هایم را هم در ماشین عوض کردم.

حدادی در مورد مذاکراتش با فدراسیون دو و میدانی و کمیته ملی المپیک گفت: با صالحی امیری جلسه داشتیم و او به من گفت مبلغی که برای المپیک نیاز داری در لیستی تهیه و به ما اعلام کن. من هم با توجه به اینکه می‌خواهم بهترین نتیجه را بگیرم، پس از مقایسه با رقیبانم به مبلغی حدود ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون رسیدم.

حالا می‌خواهد با ۲ میلیارد، ۵۰۰ میلیون و یا ۱۰ میلیارد کارش را پیش ببرد، اما چیزی که در کشورهای دیگر برای یک سال هزینه می‌شود چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار می‌شود، یعنی حدود ۵ میلیارد، من به آنها گفتم یا بهترین شرایط را می‌خواهید یا می‌خواهید همانند گذشته تمرین کنیم، من سعی کردم کف هزینه‌ها را در نظر بگیریم.

او ادامه داد: موضوع مهم در تمام این مدت، به کار گیری مربی و امکانات اولیه ای بود که من درخواست داشتم که در صورت هماهنگی ‌مهیا خواهد شد، من دیدم همه ورزشکاران با مربیان خود حاضر بودند، ظاهراً فقط من بچه‌ سر راهی بودم که مربی من دعوت نشده بود. حسین توکلی در دو سال گذشته خیلی برای من زحمت کشیده است، او را دعوت نکردند، حداقل اسمی برده می‌شد، همانطور که مدیریت را یاد می‌گیریم یک مقدار هم باید رفتار درست را یاد بگیریم. این چیزها است که به مربی و ورزشکار انگیزه می‌دهد و کمک می‌کند که تمام تلاش خود را انجام بدهند.

حدادی در مورد مسائل و حواشی ماه های اخیر گفت: مشکلی وجود ندارد، ما دوست هستیم و لبخند می‌زنیم، فقط یک مقدار ناملایمتی‌ها وجود دارد، البته شیرینی ورزش هم به همین‌ها است که شما با سختی کار می‌کنید و وقتی روی سکوی المپیک می‌ایستید یاد این مسائل می‌افتید و گریه می‌کنید.

وی در مورد اینکه حسین توکلی در ادامه راه با مخالفت فدراسیون نمی تواند همراهی اش کند گفت: حسین توکلی قطعاً در اردوهای من حاضر است، بحث مربیگری توکلی به کنار، او از لحاظ روحی و روانی هم خیلی کمک می‌کند و مانند یک روانشناس و دکتر کنار من است، فکر نمی‌کنم ایرادی داشته باشد. توکلی خودش قهرمان المپیک است و اگر در رشته خودمان قهرمان المپیک داشتیم حتماً کنارم قرار می‌دادم، اما چون نداریم مجبور از حضور توکلی بهره ببرم.

قهرمان جهان در رشته پرتاب وزنه گفت: من هیچ چیزی را برای خودم نخواستم و اگر بر بلند ترین سکوهای جهان بایستم پرچم پر افتخار کشورم به اهتزاز در می آید.

او درباره وضعیتش با کیهانی گفت: من و او با هم مشکلی نداریم، ولی در بعضی مواقع مورد کم لطفی قرار می گیرم و در بعضی دفعات که مدال می گیریم به فرودگاه می آیند و از ما استقبال می کنند، ولی امیدوارم این مشکلات حل شود و شاهد افتخارآفرینی در دو و میدانی باشیم.

حدادی درباره مربی خارجی اش گفت: مک ویل کینز مربی آمریکایی‌ام از دو ماه پیش برنامه‌های تمرینی‌ام را برایم فرستاده است، او در حال حاضر با چینی‌ها قرارداد دارد و من هم با او کار خواهم کرد، ممکن است به چین بروم و یا ورزشکاران چینی به ایران بیایند. در هر صورت مشکلی برای کار با او ندارم.

حدادی در مطلب پایانی گفت: این ها حاشیه نیست و دغدغه بود و من درخواست پول نکردم. ما هدف مان طلا و نقره المپیک است و باید به بالاترین فکر کنیم تا به دومی برسیم. من تا به حال در این دوسال پولی از فدراسیون نگرفتم و اگر در این سالن های کشورمان هم تمرین کنم توان قهرمانی را دارم، پس خواسته های من برای اینکه در المپیک بتوانم مدال آوری کنم حداقلی هم بوده است.

بیشتر بخوانید:

بیانیه احسان حدادی در مورد حواشی و شایعات اخیر رسانه‌ای + عکس

اشک‌های احسان حدادی پس از آخرین پرتاب و کسب عنوان قهرمانی + فیلم

احسان حدادی عازم بروکسل می‌شود

انتهای پیام/

اظهارات احسان حدادی درباره اتفاقات روزهای اخیرش با فدراسیون دو و میدانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی لیگ دو ومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ با حضور ۱۶ تکواندوکار در ۴ وزن آقایان و ۴ وزن بانوان برگزار خواهد شد. در مجموع ۱۲۸ تکواندوکار در مهمترین رویداد ورزشی به مصاف هم خواهند رفت.   از سیستم رنکینگ ۴۸ تکواندوکار سهمیه می‌گیرند. از این تعداد در هر وزن نفرات اول تا پنجم رنکینگ المپیکی و در مجموع ۴۰ تکواندوکار سهمیه کسب می‌کنند. نفرات اول رنکینگ گرنداسلم نیز به عنوان نفر ششم همین رده بندی و در کل ۸ تکواندوکار صاحب بلیت سفر به المپیک می‌شوند. (در صورتیکه نفر اول گرنداسلم در بین ۵ نفر برتر رنکینگ باشد، نفر ششم سهمیه اخذ می‌کند.)   ۷۲ تکواندوکار نیز از طریق مسابقات انتخابی المپیک در بخش قاره‌ای و سهمیه مختص فدراسیون جهانی جواز حضور در المپیک را می‌گیرند. در این بخش هم سهمیه قاره‌های آسیا، اروپا، آفریقا و منطقه پان امریکن در هر وزن ۲ تکواندوکار و قاره اقیانوسیه نیز یک سهمیه است. ۴ سهمیه به میزبان و ۴ سهمیه هم وایلدکارت است که فدراسیون جهانی پس از هماهنگی با کمیته بین المللی المپیک IOC معرفی می‌کند.   از مجموع ۱۲۸ تکواندوکار، تکلیف ۱۲۴ تکواندوکار مشخص شده و تنها ۴ سهمیه وایلدکارت باقی مانده است. این ۱۲۴ سهمیه را نیز تکواندوکاران ۵۵ کشور کسب کرده اند. چین با ۶ سهمیه به تنهایی بیشترین سهمیه را دارد. چینی‌ها هر ۴ سهمیه بخش زنان را به دست آورده اند و ۲ سهمیه هم یکی در گرنداسلم و دیگری از مسابقات قاره‌ای برایشان حاصل شده است. ۲ تیم ترکیه و روسیه که با پرچم فدراسیون جهانی راهی پاریس خواهد شد نیز، هر کدام ۵ سهمیه کسب کرده اند.   تیم ملی ایران به همراه بریتانیا، ازبکستان، آمریکا، تونس، کره جنوبی، اسپانیا، اردن، انگلیس، فرانسه (میزبان)، برزیل و استرالیا، با ۴ تکواندوکار راهی پاریس خواهند شد. مصر، مجارستان، ایتالیا، تایلند، ساحل عاج، کرواسی ۳ نماینده دارند.   بورکینافاسو، کانادا، شیلی، کوبا، دومینیکن، قزاقستان، مکزیک، نیوزیلند، ساحل عاج، نیجر و تیم پناهندگان هم ۲ سهمیه به خود اختصاص داده اند. ونزوئلا، اروگوئه، تاجیکستان، اسلونی، صربستان، عربستان، سنگال، فلسطین، پاپائو گینه نو، نروژ، مراکش، نیجریه، آرژانتین، جمهوری آذربایجان، بلژیک، چین تایپه، جمهوری چک، دانمارک، آلمان، فیجی، گابن، گامبیا، ایرلند، لبنان، دومینیکن، لسوتو نیز هر کدام با یک سهمیه در این مسابقات حضور خواهند داشت.   گفتنی است؛ تیم ملی ایران با مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان و مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم آقایان در رقابت‌های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • شانس بالای نماینده خراسان رضوی برای حضور در المپیک
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس
  • مهدی تاج: تماشاگران زن رعایت کنند
  • درخواست مهدی تاج از بانوانی که به استادیوم می‌آیند
  • ضرورت برنامه‌ریزی برای حضور ۲۰ میلیون مسافر در مازندران
  • تاج: زنانی که به استادیوم می‌آیند، رعایت کنند