Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:22:59 GMT

مدل روس دو فرزند خود را کشت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۴۵۵۳

مدل روس دو فرزند خود را کشت

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، متهم «النا کاریموا» ۲۷ ساله قبل از جنایات هولناکش دو فرزند خود را به فروشگاه برده و برایشان شکلات خریده بود.

گزارش‌های پلیس روسیه نشان می‌دهد وی ابتدا دو فرزند ۴ و ۲ ساله خود را خفه کرده و با اجاره کردن یک ماشین اجساد را به جنگل برده تا بسوزاند، اما با روشن شدن آتش و بلند شدن دود وی ترسیده و باقی مانده اجساد را دوباره در پشت خودرو گذاشته و در انباری متروکه انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاتل سپس انبار را به آتش کشیده و از محل دور شده است. در پی آتش‌سوزی مأموران آتش‌نشانی وارد عمل شده و پس از خاموش کردن آتش به پلیس گزارش داده‌اند که اجساد سوخته متعلق به دو کودک بوده است.

وی مدعی شده از وقتی که از همسرش جدا شده نگهداری از بچه‌هایش کار سختی بوده است.

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: استفاده از مرخصی تحصیلی، انتقال به دانشگاه محل سکونت یا استفاده از کلاس‌های مجازی برای مادران دانشجو به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

کتابچی افزود: محدود کردن مادران باردار یا صاحب فرزند زیر دو سالی که دانشجو هستند، از طرف دانشگاه‌ها تخلف است.

وی همچنین گفت: طبق قانون باید دانشگاه‌ها تا چهار نیم سال تحصیلی، به خانم‌هایی که زایمان کرده اند و فرزند شیرخوار دارند، مرخصی بدون احتساب سنوات بدهد.

معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت از دانشجویان مادر خواست تخلف دانشگاه‌ها را به مرکز رسیدگی گزارش‌های مردمی نهاد ریاست جمهوری منتقل کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • رژیم صهیونیستی به نبش قبر اجساد بیمارستان غزه اعتراف کرد
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم