Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه حمایت از اسرای فلسطینی (الاسیر) از شکست مذاکرات اسرا با مسئولان بازداشتگاه عوفر رژیم صهیونیستی و تاکید اسرا بر ادامه اعتصاب غذای خود خبر داد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت فلسطین الیوم، باشگاه الاسیر اعلام کرد: مذاکرات روز چهارشنبه بین اسرا و اداره بازداشتگاه عوفر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه افزود: اداره بازداشتگاه اعلام کرد که قصد دارد تا اسرای فلسطینی را مجازات کرده و محاکمه آنها را در اتاق های سوخته بندهای 11 و 15 زندان برگزار کند و آنها را عملا به چهار سال زندان و پرداخت 40 هزار شیکل (واحد پول رژیم اسرائیل) غرامت و محرومیت از ملاقات با خانواده ها و محرومیت دوماهه از دسترسی به بوفه بازداشتگاه محکوم کرد.

در سایه این وضعیت، اسرای فلسطینی با رد دیکته‌های اداره بازداشگاه تاکید کردند که به اعتصاب خود و پس دادن وعده های غذایی که عملا از سه روز پیش آغاز شده است، ادامه خواهند داد.

اسرای فلسطینی اعلام کردند: اگر اداره بازداشتگاه به موضع خود بویژه اعمال مجازات علیه آنها ادامه دهد، گام های مبارزاتی دیگری اتخاذ خواهند کرد.

اسرای فلسطینی تاکید کردند: مذاکره انجام شده به خواسته های اسرا در سطح خون های ریخته شده و حمله و تعدی صورت گرفته به آنها پاسخ نداد؛ بویژه که اداره کنندگان مذاکره اختیار تصمیم گیری نداشتند لذا گام های اسیران ادامه خواهد یافت تا اداره مذاکره با طرف های صاحب اختیار صورت گیرد.

انتفاضه اسیران فلسطینی در راه است؛ اعلام آماده باش جهاد اسلامیزخمی‌شدن ده‌ها اسیر فلسطینی در حمله اشغالگراناظهارات سخنگوی حماس درباره آخرین وضعیت پرونده مبادله اسیران

 

یگان های سرکوب اداره زندانهای رژیم اسرائیل روز بستم ماه ژانویه جاری به اسرای فلسطینی در بازداشتگاه عوفر با گلوله های پلاستیکی، گاز اشک آور، باتوم و سگ های پلیس حمله کردند که در جریان آن بیش از 150 نفر از اسرا زخمی شدند.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرای فلسطینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرای فلسطینی اسرای فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ان. بی. سی نیوز: مذاکرات آتش‌بس در غزه تقریبا متوقف شده است

شبکه ان.بی.سی نیوز بامداد چهارشنبه گزارش داد که گفت‌وگوهای آتش‌بس میان حماس و رژیم صهیونیستی «تقریبا متوقف شده است.»

به گزارش مشرق، این شبکه آمریکایی این خبر را به نقل از یک دیپلمات ارشد که نامش فاش نشده است، منتشر کرد.

این در حالی است که حماس پیشنهادهای اخیر در مورد مبادله اسرا رد کرد. «بسّام خلف» عضو دفتر سیاسی حماس در لبنان در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: حماس پیشنهادات رژیم صهیونیستی در خصوص تبادل اسرا را رد کرد چرا که شامل برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، بازگشت آوارگان به شمال غزه و آزادسازی اسرا در مرحله نخست نبود.

خلف درباره درخواست حماس نیز گفت که این جنبش خواستار آزادی ۳۰ فلسطینی دارای حبس ابد در ازای آزادی هر یک نظامی زن و آزادی ۵۰ اسیر در ازای آزادی هر یک نظامی دیگر است.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ( ۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش این رژیم بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین سه‌شنبه اعلام کرد که شمار شهدای ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد
  • افزایش ۱۳۰ درصدی اسرای فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی همچنان در راس اولویت‌های ماست
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • ان. بی. سی نیوز: مذاکرات آتش‌بس در غزه تقریبا متوقف شده است