Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، آل ثانی که در نشست صلح در دنیای چند قطبی در داووس سوئیس به سر می برد، در گفت و گو با خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ اظهار کرد: از همان آغاز تاسیس شورای همکاری ما به قدرت کشورهای آن باور داشتیم، اما ترکیه، ایران و عراق بخش مهمی از منطقه هستند و لازم است، با کشورهای دیگر این منطقه روابط و شراکت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
آل ثانی در خصوص روابط دوحه و آنکارا هم گفت: روابط ما با ترکیه راهبردی و مستحکم است، ما در روزهای سخت کنار یکدیگر ایستادیم، زمانی که آنکارا روزهای سختی را می گذراند، دوحه در کنارش ایستاد و زمانی که ما شرایط مساعدی نداشتیم، آنها در کنار ما ایستادند.
 
وی در خصوص تحولی در موضوع برون رفت از بحران بوجود آمده در شورای همکاری خلیج فارس میان قطر و عربستان، امارات و بحرین هم گفت: شاهد هیچ گونه پیشرفت یا اقدامی از زمان پایان آخرین اجلاس شورای همکاری که دسامبر گذشته (آذرماه) برگزار شد، نیستیم.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های حمله رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد

دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های در گفت وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه، حمله رژیم اسرائیل را به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با ژانگ مینگ دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های ضمن تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات منطقه و همچنین روند روابط کشورمان با این سازمان، از برگزاری موفق اجلاس اخیر دبیران شورای امنیت عضو شانگ‌های در شهر آستانه و نقش مثبت این سازمان در توجه به موضوعات بحرانی و به خصوص مبارزه با تروریسم تشکر کرد.

دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن اشاره به محکومیت صریح حمله رژیم اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی در دمشق از سوی این سازمان گفت: همه اعضای سازمان همکاری شانگ‌های نگران اوضاع جاری در منطقه و خواستار بازگشت امنیت به منطقه هستند.

ژانگ مینگ در ادامه از اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای تحقق صلح و امنیت در منطقه قدردانی کرد و خواستار گسترش همکاری‌های بین المللی برای توقف جنگ در غزه و عادی شدن شرایط و اوضاع فلسطین برای کمک به مردم فلسطین شد.

دیگر خبرها

  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای ژاپنی
  • افزایش تعاملات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان
  • دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های حمله رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد
  • شورای همکاری خلیج فارس بر اهمیت کاهش «فوری» تنش‌های منطقه‌ای تاکید کرد
  • نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا