Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@18:01:39 GMT

فیلم/ مرضیه هاشمی چگونه مسلمان شد؟!

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۴۷۰۶

‍‍‍‍‍‍

تجارب مرضیه هاشمی، خانم آمریکایی مسلمان شده، از زندگی در ایران _ قسمت ۱ از ۵

دریافت 3 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی آمریکا مرضیه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، در ادامه فعالیت‌های مسلمان ستیزانه در انگلیس، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی یک انگلیسی نژادپرست را نشان می‌دهد که زنان محجبه مسلمان را در خیابان و در برابر دیدگان رهگذران آماج حملات لفظی و فحاشی خود قرار می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در روز قدس امسال نیز دو نژادپرست با حمله به یک زن مسلمان محجبه که در ایستگاه اتوبوس منتظر رسیدن اتوبوس بود به او صدمات جدی وارد کردند که در بیمارستان بستری شد.

این زن مسلمان که می‌گوید هنگام حمله این افراد چفیه فلسطینی بر گردن داشت حدود پانزده دقیقه زیر ضربات مشت و لگد آنان بود.
شاهدان می‌گویند هنگامیکه موضوع را به پلیس گزارش کردند و از آنان خواستند در محل حضور یابند گفتند به علت مشغله زیاد نمی‌توانند در صحنه حاضر شوند.
تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مرد مهاجمی را نشان می‌دهد که زنان محجبه را با الفاظ رکیک خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید شما سرطانید و باید این کشور را ترک کنید.
وی افزود: ما یک کشور مسیحی هستیم و شما را دوست نداریم. 
در حالی افراد نژاد پرست اینچنین اجازه پیدا می‌کنند زنان مسلمان را آماج رفتار‌های شنیع خود قرار دهند که پلیس انگلیس به علت سماجب یک هوادار رژیم صیهونیست که قصد داشت به صفوف حامیان فلسطین نزدیک شود اخطار می‌دهد که اگر به تذکر پلیس بی توجه باشد بازداشت می‌شود. با شکایت صهونیست‌ها از پلیس تذکر دهنده او عذر خواهی می‌کند، اما ماجرا اینجا ختم نمی‌شود و انان پلیس انگلیس را مجبور می‌کنند با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی عذر خواهی کند.
بار‌ها رفتار دوگانه پلیس انگلیس با مسلمانان با انتقاد نهاد‌های مدنی وحامی حقوق مسلمانان در انگلیس از جمله کمیسیون حقوق بشر اسلامی مواجه شده است.
کمیسیون حقوق بشر اسلامی رویکرد دولت انگلیس را عامل افزایش رفتار‌های اسلام هراسانه می‌داند و می‌افزاید رفتار دولت و رسانه‌های انگلیسی درباره مسلمانان، زمینه افزایش چشمگیر حمله به اسلام و مسلمانان را در انگلیس فراهم کرده است.

 

دیگر خبرها

  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • مسلمان شدن ۳۰ زن استرالیایی با الهام از مقاومت زنان غزه
  • ماجرای مسلمان شدن یک دختر مسیحی + فیلم