Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@17:07:19 GMT

قطر از جام ملت‌ ها حذف می‌ شود؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۴۷۴۱

رویداد۲۴ تیم ملی فوتبال قطر در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا موفق شد با تک گل بسام الراوی مقابل عراق به پیروزی برسد.بازیکنی که حالا باعث به وجود آمدن یک جنجال بزرگ شده است.

فدراسیون فوتبال عراق مدعی است که این بازیکن چون اصالتی عراقی داشته،نمی تواند برای تیم ملی قطر به میدان برود و حضورش در ترکیب این تیم غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص نزار احمد،مشاور فدراسیون فوتبال عراق گفت: تیم ملی فوتبال قطر مطابق قانون فیفا حق استفاده از بسام الراوی در ترکیب خود را نداشت. در صورتی که اعتراض عراق به فیفا مورد پذیرش قرار بگیرد ما به جای قطر به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود خواهیم کرد و بسام الراوی نیز حق بازی در تیم ملی فوتبال قطر را ندارد.

این مشاور فدراسیون فوتبال عراق افزود: بسام الراوی شرایط مورد نظر قانون فیفا برای تیم‌های ملی فوتبال را برآورده نمی‌کند. در صورتی که شکایت عراق از قطر از سوی فیفا مورد پذیرش قرار بگیرد برنده بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قطر خواهیم شد و یا در مرحله بعدی جلوی بازی بسام الروای گرفته می‌شود.

 

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قطر جام ملت های اسیا تیم ملی فوتبال ایران شکایت عراق به فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه‌بر کویت به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این دیدار را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی (۲ گل) به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند.

باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و کویت

کد خبر 747044

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان