Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امین مرادی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که برای گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیش بینی شده برگزاری جُنگ انقلاب در پردیس سینمایی بهمن ویژه عموم مردم است.

وی افزود: این برنامه با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان و ادارات و به مدت پنج شب از ۱۲ تا ۱۷ بهمن در پردیس سینمایی بهمن برگزار و به صورت مستقیم نیز از شبکه استانی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری کردستان تاکید کرد: در ایام دهه فجر همچنین شب خاطره شهید محمد امین رحمانی در راستای پاسداشت یاد شهید و چگونگی شکل گیری گُردان ضربت حضرت رسول (ص) در سنندج برگزار می‌شود.

وی اعزام ۴۰ خاطره گو به ۴۰ مدرسه استان برای بیان خاطره را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه فجر اعلام کرد و یادآور شد: در این راستا پیشمرگان مسلمان کُرد و رزمندگان کردستانی برای آشنایی دانش آموزان با حماسه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به مدارس اعزام و خاطرات خود را بازگو می‌کنند.

مرادی اجرای نمایشنامه خوانی، برگزاری همایش استانی شعر انقلاب، صبح خاطره دانش آموزی شهید یدالله محمدی و تولید مثنوی چهل بیتی با موضوع انقلاب را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری کردستان در ایام دهه فجر اعلام کرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست بررسی موسیقی بعد از انقلاب در استان کردستان گفت: در این نشست چهار نفر از کارشناسان موسیقی استان روند تولید آثار موسیقایی در چهار دهه انقلاب را بررسی می‌کنند.

رئیس حوزه هنری کردستان اضافه کرد: تولید فیلم کوتاه داستانی نهست، مشارکت در جشنواره دانشجویی ریگا، برگزاری کارگاه (ورک شاپ) مستندسازی، نمایش و نقد و بررسی آثار رحیم ذبیحی فیلمساز بانه‌ای و شب خاطره شهید باقر منصوری در بیجار از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/م

اجرای ۳ ویژه برنامه‌های حوزه هنری به مناسبت دهه فجر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان

استاندار کردستان خطاب به مدیران، گفت: دستگاه‌های اقتصادی برای تحقق شعار سال در استان باید برنامه‌های خود را برای مردمی کردن اقتصاد و مشارکت دادن مردم در حوزه تولید ارائه دهند - اخبار استانها -

اسماعیل زارعی‌کوشا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، درباره انتخاب شعار سال 1403 توسط رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»؛ تحقق فرامین معظم‌له را گره‌گشای مشکلات اقتصادی و بسیار تأثیرگذار دانست و اظهار داشت: معتقدیم که ظرفیت‌های مردمی و زمینه‌های لازم برای تحقق این شعار در استان فراهم است.

وی خطاب به مدیران استانی، افزود: دستگاه‌های اقتصادی باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال در استان، مردمی کردن اقتصاد و مشارکت دادن مردم در حوزه تولید ارائه دهند کما اینکه در این راستا تنها به دیدگاه‌های کارشناسان دستگاه‌ها اکتفا نمی‌کنیم، چرا که معتقدیم یک جمع‌سپاری با بهره‌گیری از نظرات نخبگان جامعه شکل بگیرد.

استاندار کردستان بر ضرورت هم‌افزایی و همگرایی کامل میان آحاد مردم، مجموعه کامل دستگاه‌های دولتی و مراکز عملی و دانشگاهی و رسانه‌ها برای تحقق شعار سال در استان تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بهره گرفته شود تا به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: باید همه مسئولان زمینه مشارکت مردم در جهت جهش تولید و مردمی کردن اقتصاد فراهم کنند که در این زمینه می‌توان از تجارب موفق سایر حوزه‌ها همچون دوران دفاع مقدس استفاده شود.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هدفگذاری است، یادآور شد: دستگاه‌های دولتی کردستان باید از ظرفیت، خلاقیت، ایده‌ها و نظرات مردم و نخبگان در جهت تحقق شعار استفاده کرده و برنامه‌ جامع خود را ارائه و به جمع‌سپاری گذاشته شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • رادیو همراه با شب زنده‌داران لیالی قدر
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم است
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • رادیو همراه با شب زنده داران لیالی قدر
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • اجرای مراسم هزار دف در پالنگان برای عیدفطر برنامه‌ریزی شود