Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:35:14 GMT

عراق خواستار حذف قطر شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۴۷۵۴

عراق خواستار حذف قطر شد

فدراسیون فوتبال عراق هم به جمع تیم های شاکی جام ملت های آسیا 2019 پیوست و به صورت رسمی خواستار اخراج میزبان آتی جام جهانی از این رقابت ها شد.

به گزارش "ورزش سه"، در پی جنجال هایی که پیرامون بازی دادن به یک بازیکن محروم در تیم عربستان رقم خورد تا شکایت هایی از سوی فدراسیون های کره شمالی و لبنان راهی کنفدراسیون فوتبال آسیا شود این بار عراقی ها به جمع تیم های شاکی در این تورنمنت پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شکست در یک هشتم نهایی مقابل قطر و وداع غیرمنتظره از جام هفدهم، فدراسیون نشینان عراقی با شکایت به فیفا خواستار ورود فوری آنها به تخلف عنابی ها و اخراج این تیم از جام ملت ها شدند.


نزار احمد مشاور فدراسیون فوتبال عراق با اشاره به آغاز رایزنی ها با فیفا گفت:« تیم ملی قطر مطابق قانون مدنی فیفا حق استفاده از بسام الراوی در ترکیب خود را نداشت. در صورتی که اعتراض عراق به فیفا مورد پذیرش قرار بگیرد ما به جای قطر به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود خواهیم رفت و بسام الراوی نیز حق بازی در تیم ملی قطر را از این پس نخواهد داشت».


این شکایت در حالی انجام شد که بسام الراوی گلزن قطر در بازی با عراق از خانواده ای سرشناس در عراق به دنیا آمد که پدرش نیز برای سال ها با پیراهن تیم ملی عراق در رقابت های رسمی از جمله جام ملت های 96 به میدان رفته بود از همین رو کمیته حقوقی فدراسیون این کشور با دست گذاشتن روی قوانین بین المللی خواستار اخراج قطر شده است.

قطر تیم ملی قطر جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر تیم ملی قطر جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اشاره به عقب افتادن انتخابات مجمع این فدراسیون گفت: فکر می‌کنم هفته آینده تاریخ مجمع مشخص شود و احتمالاً تا آخر خرداد انتخابات ریاست فدراسیون انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی سلطان‌پور در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد، اظهار کرد: هنوز زمان انتخابات از طرف وزارت ورزش مشخص نشده اما فکر می‌کنم هفته آینده تاریخ را مشخص کنند. احتمالاً تا آخر خرداد انتخابات فدراسیون انجام و تکلیف ما نیز مانند بقیه فدراسیون‌های ورزشی مشخص شود.

وی افزود: قبل از برگزاری انتخابات باید جلسه هیئت رئیسه را نیز برگزار کنیم تا وضعیت کاندیداهای ثبت‌نام شده مشخص شود. از آن‌جایی که انتخابات فدراسیون ما مربوط به سال ۱۴۰۱ بوده و مجمع انتخاباتی در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، باید بررسی‌های لازم انجام شود که نیاز به ثبت‌نام مجدد وجود دارد یا خیر.

سرپرست فدراسیون بیلیارد با اشاره به عناوین کسب شده، گفت: در سال جاری قهرمانی و مدال برنز آسیا توسط علی قره‌گوزلو و امیر سرخوش کسب شد و این مسئله نشان می‌دهد که کار را رها نکردیم. مسابقات پاکت بیلیارد قهرمانی آسیا (ریاض) در بخش بانوان در اردیبهشت و بخش آقایان در مرداد برگزار می‌شود که اعزام ورزشکاران برنامه‌ریزی شده است. مسابقات قهرمانی غرب آسیا را نیز پیش‌رو داریم که معمولاً ورزشکاری اعزام نمی‌کردیم اما امسال به خاطر کسب تجربه بازیکنانی که کمتر در میادین بین المللی بودند، اعزام خواهند شد. در رشته بولینگ هم شهریور مسابقات قهرمانی آسیا در شهر بانکوک برگزار می‌شود که در آن شرکت می‌کنیم.

وی افزود: مسابقات آسیایی رشته‌های داخل سالن در تایلند بعد از چند سال دوباره برگزار می‌شود که کاروان ایران به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد. چندین رشته ورزشی در این مسابقات حضور دارند و ما نیز سهمیه حضور را دریافت کرده‌ایم تا در بهش آقایان و بانوان به رقابت بپردازیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 745663

دیگر خبرها

  • پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • پاریس خواستار خویشتن‌داری کشور‌ها در غرب آسیا شد
  • پاریس خواستار خویشتن‌داری کشورها در غرب آسیا شد
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • اردن دست‌ساز استعمار انگلیس است