Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اندیمشک و رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام تختی با اعلام این خبر به ایرنا گفت: مرحله مقدماتی این رقابت ها پس از انجام وزن کشی کشتی گیران آغاز شد.
پیمان جهانگیری افزود: امروز طبق برنامه زمان بندی مسابقات، رقابت های مقدماتی و افتتاحیه نیز برگزار خواهند شد.
وی اظهار داشت: آیین افتتاحیه سالن 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی نیز امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام تختی با بیان اینکه مرحله قرعه کشی مسابقات دیشب در 10 وزن در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: 25 داور در این دوره از مسابقات حضور دارند ضمن اینکه آقای سرنیک داور درجه یک بین المللی نیز به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در شهرستان حضور دارد و بر وزن کشی کشتی گیران نظارت می کند.
وی گفت: سرپرست فدراسیون کشتی و جمع زیادی از کارشناسان در این مسابقات حضور دارند.
جهانگیری افزود: فردا صبح ساعت 7:30 تا 8 وزن کشی تمامی اوزان (2 کیلوگرم ارفاق وزن)، ساعت 10 مرحله شانس مجدد و ساعت 14 مسابقات رده بندی و فینال برگزار خواهد شد.
وی افزود: 150 کشتی گیر داخلی و خارجی در این دوره از مسابقات شرکت می کنند ضمن اینکه در اندیمشک 18 کمیته تخصصی برای برگزاری مسابقات در حال فعالیت هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا سالن برگزری این دوره از مسابقات مملو از تماشاگران است که از ساعات اولیه صبح امروز در محل حضور پیدا کرده اند.
سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با حضور نفرات مطرح داخلی و کشتی گیرانی از کشورهای صربستان، کرواسی، چین، فلسطین، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان، گرجستان و کوبا امروز و فردا در سالن شهید سروندی شهر اندیمشک برگزار می شود.
پارسال این مسابقات به میزبانی ماهشهر برگزار شد که به قهرمانی تیم ایران منجر شد.
7281/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها فدراسیون کشتی کشتی کشتی فرنگی گرجستان وزیر ورزش و جوانان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی ۲۸ دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی