Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا هروی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: امکانات هنرستان کشاورزی شهر امیریه از وضعیت مطلوب برخوردار نیست.
رئیس آموزش و پرورش منطقه امیرآباد اضافه کرد: کمبود نیروی انسانی، ساختمان های قدیمی، نبود خوابگاه استاندارد، امکانات شبانه روزی نامناسب و نبود امکانات تفریحی ویژه دانش آموزان غیربومی، از مهم ترین مشکلات این هنرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هروی تصریح کرد: هنرستان کشاورزی امیریه 78 دانش آموز دارد که 45 نفر غیربومی هستند و نیاز به خوابگاه دارند.
رئیس آموزش و پرورش منطقه امیرآباد شهرستان دامغان افزود: به دلیل نبود خوابگاه در این هنرستان، سوله ورزشی برای دانش آموزان به عنوان خوابگاه استفاده می شود.
هروی، به ساختمان های قدیمی این هنرستان اشاره کرد و گفت: ساختمان های این مجموعه آموزشی به دلیل قدمت بالا، تخریبی است و نیاز به نوسازی دارد.
وی افزود: ماشین های کشاورزی، امور باغی، پرورش گل های آپارتمانی، تولید گیاهان دارویی و زعفران، از رشته های اصلی این هنرستان است.
رئیس آموزش و پرورش منطقه امیرآباد شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: با توجه به وجود اراضی کشاورزی در این هنرستان، نیازمند بودجه برای تعمیرات خودروهای قدیمی و خرید یک دستگاه تراکتور هستیم.
وی افزود: ظرفیت پذیرش این هنرستان بیش از 150 نفر است که به دلیل نبود امکانات مختلف به نصف کاهش یافته است.
وی گندم، جو، پسته، خربزه، انار و ذرت، را از محصولات این هنرستان بیان کرد و گفت: تولیدات باغی این مجموعه آموزشی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به روش مزایده به فروش می رسد.
رئیس آموزش و پرورش منطقه امیرآباد شهرستان دامغان گفت: تخصیص بودجه برای رفع مشکلات موجود از طریق دولت و یا کمک خیران از مهم ترین درخواست های این مجموعه است.
به گزارش ایرنا، هنرستان کشاورزی امیریه دارای 440 هکتار اراضی کشاورزی است.
بیش از یک هزار و 300 دانش‌آموز پسر و دختر در 35 آموزشگاه شهری و روستایی منطقه امیرآباد تحصیل می کنند.
بخش امیرآباد از توابع شهرستان دامغان و در 25 کیلومتری جنوب غربی این شهرستان قرار دارد.
9856/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش استاندارد زعفران شبانه روزی کشاورزی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مجید نصیری با اعلام این خبر گفت: این طرح در راستای ایجاد زیرساخت برای اراِیه سرویس‌های فناور محور و ارتقای کیفیت عملکرد سازمان‌ها و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اجرایی شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: مجموع عملیات اجرایی این طرح ۳۶۲ متر بود که به تفکیک ۱۵۰ متر حفاری و ۲۱۲ متر فیبرکشی می‌باشد.

وی افزود: هدف مخابرات استان از ایجاد تعامل با ادارات و دستگاه‌های اجرایی و پیاده‌سازی شبکه فیبرنوری، ایجاد زیرساخت مناسب برای سازمان‌ها و بهبود پایداری ارتباطات مخابراتی و اینترنتی و همچنین ارتقای کیفیت عملکرد آن سازمان می‌باشد

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897696

دیگر خبرها

  • وزش شدید باد و بارش باران در دامغان
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد