Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@13:19:43 GMT

تصادف شدید سردار سعید قاسمی با یک خرس +عکس

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۴۸۷۴

تصادف شدید سردار سعید قاسمی با یک خرس +عکس

رویداد۲۴ «سلامت کامل …الحمدالله عازم مشهد جهت پیگیری امورات مردم زلزله سرپل ذهاب حوالی ساعت ۲۱ امشب سه شنبه سوم بهمن ماه سردار سرافراز حاج سعید قاسمی که کما فی السابق برای خدمت رسانی در حال برگشت از سرپل ذهاب بودند در محدوده گردنه چهار زبر دچار سانحه شدند. به دعای خیر مردم عزیز ایران که هیچ گاه خادم خود را فراموش نکرده و همواره مجموعه قرارگاه مهندسی حاج احمد متوسلیان و شخص سردار حاج سعید قاسمی را مورد لطف و محبت خود قرار داده اند و این مجموعه را همواره با پیام‌های نوشتاری و شنیداری خود شرمنده نمودند؛ حادثه به خیر گذشت و حال سردار به لطف خدا مساعد و ایشان در سلامت کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همواره در مسیر خدمت رسانی به دعای خیر و کمک‌های مادی و معنوی شما نیازمندیم و این راه را تا جان در بدن داریم ادامه خواهیم داد.»

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سردار سعید قاسمی سر پل ذهاب سعید قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای خوزستان اظهار کرد: کنگره ملی شهدا در واقع موهبتی بود که از طرف خداوند به خوزستان داده شد و چون ماهیت آن با اخلاص و در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود، شکوه و تجلی الهی یافت و موظف هستیم از این تلاش و مجاهدت قدردانی کنیم.

وی افزود: اگر ما هم از دست‌اندرکاران این کنگره که موجب شادی روح شهدای گرانقدر و رضایت خانواده‌های معظم شهدا شد، تشکر نمی‌کردیم بی شک اجر و پاداش آنها نزد خداوند متعال محفوظ بود که ارزش آن از هر چیزی بالاتر است.

حسینی محراب ادامه داد: خوزستان مرکز تشیع است که با خون شهدا عجین شده و این امر باید به رخ همگان کشیده می‌شد و در حقیقت این شهدا بودند که با نثار جان خود میهن اسلامی و انقلاب را صیانت کردند.

استاندار خوزستان گفت: هر زمانی که توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی فزونی یافته است یاد شهدا همه این نقشه‌های شوم را خنثی کرده که نمونه آن تفحص و کشف پیکر مطهر شهدای غواص بود که روحیه و انرژی عظیمی در سطح جامعه ایجاد کرد.

کد خبر 6063698

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی عامل مرگبارترین سانحه نوروزی کشور/ عیادت سردار مومنی از مصدومان تصادفات در سمنان
  • مردم همواره کشور را از تهاجم‌های فرهنگی محافظت کردند
  • فصل جدید مجموعه «نون خ ۵»، از ۱۵ فروردین
  • علت تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته
  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • افزایش ۴ یا ۵ برابری نرخ جریمه‌های رانندگی تا دوهفته آینده
  • تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته / علت چه بود؟
  • تصادف شدید دو خودرو در فلوریدا
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر