Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-تیم ملی فوتبال ایران امشب به مصاف چین خواهد رفت.

 تیم ملی فوتبال ایران امشب در حالی از ساعت 19:30 در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت که وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی روحیه بخش از تیم ملی فوتبال حمایت کرد.

سلطانی فر در این پیام گفت: همه همراه باهم و هشتاد میلیون قلب با یک ضربان همراه برای تحقق رویای یک ملت، دیوار چین در مقابل اراده شما دوام نخواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هم هستیم برای همبستگی و هم دلی و هم صدایی؛ به امید قهرمانی در جام ملت های آسیا.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گذراندن تعطیلات، تمرینات خود را در غیاب اوسمار ویرا سرمربی تیم و ملی پوشان از روز دوشنبه آغاز کرد و اوسمار هم از امروز (چهارشنبه) به تمرینات ملحق شد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، سرخپوشان  پس از تمرینات بدنسازی، روز یکشنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌روند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه به مصاف تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌رود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • قائدی بهترین بازیکن دیدار ترکمنستان و ایران شد
  • مهدی قایدی بهترین بازیکن دیدار امشب شد
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • وزیر خارجه عراق: فلسطینی‌ها هستند که باید سرنوشت خود را تعیین کنند
  • بهترین سال ورزش ایران در المپیک و سال تولد بهترین المپین ایران، سال نهنگ بودند