Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان تأکید کرد: در هر شهرستان یک نقطه، ۲ نقطه در گنبدکاووس و ۳ نقطه در گرگان و در مجموع ۲۰ نقطه در استان گلستان برای پاکسازی در دستور کار قرار گیرد تا اقدامات مشابه طرح شهید شوشتری در آن ها اجرا می‌شود. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهارداشت: همه ظرفیت‌های 5 کمیته این شورا باید به کارگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعیین نقاط اولویت‌دار در راه‌های ارتباطی استان با استان‌های دیگر برای ایجاد پاسگاه افزود: باید اقدامات لازم در 3 نقطه تعیین شده در شهرستان‌های رامیان، آزادشهر و گالیکش در اسرع وقت با مدیریت فرمانداران و همکاری فرماندهان انتظامی این شهرستان‌ها انجام شود.

استاندار گلستان بر ضرورت سرکشی و نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد تأکید و خاطرنشان کرد: تیم‌های راستی‌آزمایی و ارزیابی، از همه کمپ‌های استان بازدید خواهند کردند و گزارش‌ها را برای بررسی مشکلات به شورا ارائه می‌کنند.

53 تن مواد مخدر در مرزهای کشور کشف شدانهدام هزار باند موادمخدر در سال 97/ فعال‌سازی سامانه "عنبیه" برای شناسایی خرده‌فروشانهلاکت یک شرور معروف شرق ایران در پاتک پلیس به باند بزرگ قاچاق موادمخدرتعداد سازمان‌های مردم نهاد مقابله با مواد‌مخدر در استان خراسان شمالی کافی نیست

هاشمی اظهار کرد: همه تلاش ها و اقدامات در همه حوزه‌ها و توسط همه دستگاه ها باید در راستای ایجاد اشتغال و نشاط‌آفرینی در جامعه باشد.

استاندار گلستان گفت: ایجاد اماکن ورزشی و اماکن تفریحی و سرگرمی‌های مفید برای جوانان می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد و البته انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی نیز در این زمینه لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

R41471/P4001/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت

استاندار گیلان از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر به رفع مشکلات پسماند گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در سالن اجتماعات شهرداری رشت از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر به مشکلات پسماند گیلان خبر داد و اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب رشت در دست انجام و عملیات اجرایی در منطقه فخب و‌ سیاه اسطلخ با سرعت خوبی در دست احداث است.

 وی با بیان اینکه آرامش خوبی در شهر رشت در ۲ سال گذشته حاکم است، گفت: همدلی و وحدت بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند و چند سالی آرامش خوبی در سطح شهر رشت حاکم است لذا انتظار دارم این همدلی و وحدت ادامه‌دار باشد.

 استاندار گیلان با تأکید بر تسریع در روند احداث تقاطع غیر همسطح در ۵ نقطه شهر رشت گفت: احداث تقاطع غیر همسطح در پنج نقطه رشت یک اقدام جهادی و خوب بود که بخش اعظمی از مشکلات ترافیک در رشت را برطرف کرده و‌ دولت هم در کنار شهرداری است.

 عباسی با بیان اینکه در خصوص معضل ترافیک در برخی دیگر نقاط رشت باید اقدامی عاجل اتخاذ شود، افزود: در خصوص ترافیک در منطقه مصلی و چند نقطه دیگر باید اقداماتی انجام شود زیرا مردم لایق ارایه بهترین خدمات هستند.

 وی با بیان اینکه دولت در کنار شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت است و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: در خصوص کنار گذرهای شهر رشت و خصوصاً مسکن مهر رشت باید کارهای کارشناسی انجام شود

 استاندار گیلان با تأکید بر اجرای درست طرح تفضیلی شهر رشت بیان کرد: طرح تفضیلی رشت نقش مهمی در توسعه شهری دارد که اگر درست تحقق پیدا کند می‌تواند بخش قابل توجه‌ای از مشکلات را برطرف کند.

 عباسی با ابراز خرسندی از الکترونیکی بودن خدمات شهری افزود: الکترونیکی کردن خدمات شهروندی در رشت بسیار به کاهش ازدحام در ادارات و در نتیجه کاهش ترافیک کمک می‌کند.

 وی با اشاره به انجام لایروبی رودخانه‌ها در شهر رشت گفت: بخشی از آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت مربوط به آب‌های سطحی و فاضلاب خانگی بوده که طرح‌ها در این ارتباط نیز آغاز شده ضمن اینکه لایروبی در پنج نقطه این رودخانه‌ها از سوی شهرداری رشت در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری