Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو ومیدانی در مراسم تجلیل از ورزشکاران دوومیدانی گفت: برگزاری اینگونه مراسم ها می تواند برای مودت و دوستی یاور خانواده بزرگ دو میدانی باشد.

من و همکارانم به دنبال رفع و رجوع مشکلات در رشته دو و میدانی هستیم و تدابیری اندیشیدیم که در همین نشست ها مشکلات را با مشاوره ها مرتفع می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره تیم داری کردن فدراسین دوومیدانی در لیگ برتر دوومیدانی هم گفت: از همه تیم هایی که  در لیگ دوومیدانی حاضر شدند صمیمانه تشکر می کنم، البته استقلال هم کمک خوبی به ورشته دو و میدانی کرد و من این موضوع که ما تیم ها را برای رونق دو ومیدانی اداره می کنیم رد می کنم و یقین داشته باشید که اگر تیمی مطالبات ورزشکاران و مربیان را ندهد با پادر میانی این مشکلات را حل خواهیم کرد.

کیهانی درباره انتقاد برخی از ورزشکاران این رشته به فدراسیون برای اینکه حمایت لازم از آن ها صورت نمی گیرد نیز گفت: از قهرمانانی که در میادین مختلف به مدال رسیدند قطعا به بهانه های مختلف تقدیر می شود و پاداش های خودشان را می گیرند.

او ادامه داد: در تمام رشته ها این مسئله وجود دارد که افرادی دستمزد های بیشتری می گیرند که این جزو طبیعت ورزش است.

بیشتر بخوانید:

کیهانی: کتیرایی از بزرگان ورزش بود/ دوومیدانی از رشته‌های موفق کاروان ایران در بازی‌های آسیایی بود

کیهانی: اردوی خارجی نداریم/ هدف‌گذاری ما موفقیت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است

کیهانی: به دلیل بزرگ شدن فدراسیون در لیگ شرکت کردم/ بیشتر از این خودم را سکه یک پول نمی‌کنم

انتهای پیام/

اظهارات کیهانی درباره پرداخت دستمزد ورزشکاران شاغل در لیگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر دوومیدانی فدراسیون دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی از دعوت ٧ ورزشکار ناشنوا و کم شنوای شایسته استان به اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عبدالسلام معروفی با اشاره به توانمندی‌های ورزشکاران آذربایجان غربی در رشته‌های مختلف از جمله والیبال اظهار کرد: خوشبختانه برای اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال آقایان جهت اعزام به پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان والیبال ناشنوایان ٢٠٢۴ ژاپن ٧ والیبالیست برای این اردو از استان آذربایجان‌غربی دعوت شده‌اند.

وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مجموعه فدراسیون و کادر تیم ملی و همراهی‌های ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی افزود: رسا ملک زاده، رامز مجرد، آرام داداش خانی، احمد بهادری، جعفر علیزاده، حسین نعمت پور و سینا رشیدی از جمله دعوت شدگان به این اردو هستند که از ٣١ فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی ضمن اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولان و رفع تبعیض‌ها بین ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا و کم شنوا با سایر ورزشکاران شد.

به گزارش ایمنا، هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با بیش از ١٠ رشته ورزشی فعال و ده‌ها ورزشکار در رده ملی جز هیأت‌های برتر و شاخص کشوری در حوزه احداث زیرساخت و سالن اختصاصی و کسب عناوین قهرمانی در رده‌های المپیک، جهانی، آسیایی و ملی است.

کد خبر 745885

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است