Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکتهای آب و فاضلاب کشور محورهای این همایش را 'اقامه نماز، مدیریت مصرف آب و سبک زندگی' ذکر کرد.
حجت الاسلام محمود رضا مهاجری افزود: فعالیتهای فرهنگی در شرکتهای آب و فاضلاب در قالب اقامه نماز، امر به معروف، خانواده همکاران، عفت و حجاب و مدیریت مصرف ارائه می شود.
به گزارش ایرنا، همایش مزبور به میزبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی از روز گذشته به صورت کارگاه های آموزشی آغاز شده است و امروز بخش اصلی و اختتامیه آن با حضور معاون منابع انسانی وزارت نیرو ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پانزدهمین همایش آموزشی ائمه جماعات و مسئولان امور فرهنگی شرکتهای آب و فاضلاب کشور به میزبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی دیروز در قالب کارگاههای آموزشی آغاز شد و امروز بخش اصلی و مراسم پایانی آن با حضور معاون منابع انسانی وزارت نیرو ادامه دارد.
3027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آب و فاضلاب حجاب سبک زندگی شرکت آب و فاضلاب مشهد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود