Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود مهاجری مسئول فرهنگی آب و فاضلاب کشور در جمع اصحاب رسانه در مشهد گفت: همایش آموزشی مسئولین امور فرهنگی آب و فاضلاب در دو روز با حدود ٤٢٠ شرکت کننده برگزار شد.
مهاجری در رابطه با موضوعات مطرح شده در همایش افزود: در این همایش به موضوعاتی، چون نماز، الگوی مصرف آب، سبک زندگی و مباحث اخلاقی به بحث می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این آموزش‌ها به دو صورت مجازی و حضوری برای مسئولان فرهنگی برگزار می‌شود تصریح کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که وزیر کشور تنظیم کرده اند تمامی مسئولان شرکت‌های آب و برق سراسر کشور هر سال دوره‌های آموزشی باید بگذرانند که این دوره ها برای شرکت برق برگزار شده بود و امروز هم برای مسئولان شرکت آب و فاضلاب را برگزار کردیم.

مسئول فرهنگی آب و فاضلاب کشور گفت: شورا‌های فرهنگی از سال ٩٠در شرکت‌ها تشکیل شده است و تاثیرات خوبی در زمینه فرهنگی و تثبیت مسائل در شرکت‌ها داشته است.

مهاجری در رابطه با سامانه سما هم اظهار داشت: این سامانه از جانب وزرات نیرو مشخص شد تا گزارشات فرهنگی را در یک سامانه و به صورت سیستمی وارد نماییم و یکی از پایه‌های ارزیابی قرار می‌گیرد.   انتهای پیام//آ.ح   برگزاری کارگاه آموزشی برای مسئولین امور فرهنگی آب و فاضلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره برخط فارسی‌آموزی سطح نوآموز (۱) در سامانه سیتفا (یادگیری ترکیبی زبان فارسی) از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۷ تیرماه توسط بنیاد سعدی برگزار می‌شود و زمان ثبت‌نام از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت خواهد بود.

دوره برخط فارسی‌آموزی سطح نوآموز (۱) در سامانه سیتفا (یادگیری ترکیبی زبان فارسی) برگزار می‌شود. این دوره ویژه فارسی‌آموزان غیرایرانی (بزرگسال) و به مدت ۴۰ ساعت آموزشی به مدت ۱۰ هفته شامل ۲۰ ساعت کلاس برخط غیرهمزمان (ویدئوهای آموزشی و فعالیت‌های تعاملی در سامانه) و ۲۰ ساعت کلاس آموزشی برخط همزمان است.

در این دوره فارسی‌آموزان حروف الفبای زبان فارسی را آموزش دیده، با بیش از ۱۶۰ واژه پایه زبان فارسی آشنا می‌شوند و گفتگوهای ساده و پرکاربرد زبان فارسی را تمرین می‌کنند.

زمان ثبت‌نام از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و زمان دوره نیز از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی www.onlinepersianlearning.com مراجعه کنند.

کد خبر 6084124 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • پروژه آبرسانی قشلاقات مغان تحویل شرکت آب و فاضلاب می‌شود