Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همایش روسای کل دادگستری‌های سراسر کشور و دادستان‌های مراکز استان صبح امروز با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، همایش روسای کل دادگستری‌های سراسر کشور و دادستان‌های مراکز استان صبح امروز با حضور آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری دادستان رییس قوه قضاییه آیت الله آملی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه اظهار کرد: در جریان پویش «به عشق علی (ع) می‌بخشم» که طی مدت ۶۸ روز از ولادت تا شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) به اجرا در آمد، به همت صلح‌یاران و شوراهای حل اختلاف در ۸۵ پرونده دارای حکم قصاص نفس در سراسر کشور رضایت حاصل شد.

وی افزود: ۳ هزار و ۴۳۳ نفر نیز در قالب این پویش از زندان آزاد شدند و ۳۸۳ نزاع دسته‌جمعی نیز به مصالحه ختم شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه همچنین گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود.

کد خبر 6086332

دیگر خبرها

  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها در سراسر کشور انجام شد
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • همایش «آسیب شناسی قانون گذاری کیفری در دوران پسا انقلاب» در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می‌شود
  • فیلم| طنین نوای هزار دف در کردستان