Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند گفت: خودکفایی در صنعت نفت و قطع وابستگی این صنعت حیاتی به بیگانگان یکی از ره‌آوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ غلامی جانشین مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند شامگاه روز چهارشنبه در نشست بصیرتی حلقه‌های صالحین و مربیان استان با حضور مسئولین و بسیجیان شهرستان و استان که در سالن کنفرانس پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند برگزار شد، در رابطه با مشکلات تحریم و عدم دریافت تجهیزات صنعتی برای واحد های نفتی شرکت گفت: در زمانی که تحریم ها علیه این میهن اسلامی شدت گرفت، صنعت نفت ما با مشکلاتی همچون تأمین قطعات مورد نیاز برای ادامه کار واحد ها مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تحریم ها نه تنها صنعت نفت کشور را دچار مشکل نکرد بلکه سبب شد با تلاش و همت مهندسین و بسیجیان غیور این میهن اسلامی بتوانیم به خودکفایی در تولید تجهیزات صنعتی دست یابیم.

غلامی، خودکفایی را ره آورد بزرگ جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: خودکفایی در صنعت نفت و قطع وابستگی این صنعت حیاتی به بیگانگان یکی از ره آوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی نیروهای زحمت کش و دلسوز نفت این شرکت را وارث میراث گرانبهای خوداتکایی و شتاب بخشی به چرخ توسعه این صنعت عظیم دانست و خاطرنشان کرد: اجرای طرحهای بزرگ در بخش نفت ،گاز و پتروشیمی و خودکفایی در عرصه ساخت بسیاری از تجهیزات مدرن و ماشین آلات صنعتی در این بخش بزرگ اقتصادی و حیاتی افتخاری برای ملت سربلند ایران اسلامی و کارکنان خدوم شرکت نفت است.

کارشناس فرهنگی:

حضرت فاطمه سلام الله علیها در دین اسلام جایگاه بسیار رفیعی دارد

حجت الاسلام و المسلمین الهی نیا کارشناس فرهنگی ضمن تسلیت ایام فاطمیه به جمع حاضر، در خصوص عظمت بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه(س) عنوان کرد: حضرت فاطمه سلام الله علیها در دین اسلام جایگاه بسیار رفیعی دارد و به ویژگی های متعددی ممتاز است. آن حضرت معصومه است و ۱۲ امام شیعه از نسل آن حضرت هستند.

وی افزود: در عظمت و بزرگی حضرت فاطمه «س» همین بس که در نسب خانوادگی شهره جهان است، زیرا پدری چون حضرت محمد«ص»، اولین فرد جهان هستی در کمال و فضائل و مادری چون خدیجه کبری«ع» یکی از زن های کامله جهان هستی و دومین مسلمان و فداکارترین فرد در راه اسلام و همسری چون امیرمؤمنان علی«ع» که به منزله جان پیامبر«ص» و برترین انسان بعد از ایشان است و فرزندانی چون حسنین«ع» و زینبین«س» دارد. به راستی کجا می توان خانه ای جز خانه گلی فاطمه یافت که چنین انسان های بزرگی در آن جمع شوند.

فرمانده سپاه شازند:

دستیابی به دستاوردهای جهشی متکی به معنویت

در ادامه مراسم سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند در خصوص پیشرفت کشور در بعد های مختلف فرهنگی، نظامی، صنعتی  بعد از انقلاب اسلامی ابراز کرد: طی عمر پر برکت انقلاب اسلامی، دستاوردهای جهشی متکی به معنویت این نظام الهی از چنان گستردگی و تنوعی برخوردار بوده که امروزه نه تنها اندیشمندان و صاحبنظران بی‌طرف غربی و شرقی، بلکه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز بر عظمت آن اذعان داشته و به کارآمدی بالای آن اعتراف دارند و این همان روحیه بسیجی بودن است که ما امروز به چنین پیشرفت هایی دست یافته ایم.

همچنین در پایان مراسم از برترین حلقه صالحین(بسیج) استان که بر اساس محور های اخلاقی، نظم و تلاش های بی وقفه آنان  انتخاب شده بود تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جشنواره‌ای از توانمندی‌های هنری دانش آموزان دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام در قالب نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام برپا شد.

 در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ اثر هنری دانش آموزان این دبستان شامل نقاشی روی کاغذ و سنگ، کاردستی‌های حجمی (ماکت خانه، منظره)، زیبا نویسی، نجوم و دست سازه‌های علوم به نمایش گذاشته شد.

 این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان به مدت دو روز در محل دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام دایر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد