Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-ضرب و شتم مدیر مدرسه‌ای در قزوین، کار دانش‌آموز کلاس هفتم را به بیمارستان کشاند و مدیر را مجبور به استعفا کرد.

حسین بی نیاز مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص این حادثه اظهارداشت: با شکایت والدین دانش‌آموز کلاس هفتم یکی از مدارس مقطع متوسطه قزوین، هنگامی که یکی از دانش‌آموزان در صف مدرسه مشغول صحبت بوده حرکاتی شیطنت آمیز از وی سر می زند که مدیر مدرسه عصبانی شده و نمی تواند خود را کنترل کند و دانش آموز را از صف بیرون کشیده و ضرب و شتمی صورت می گیرد و چون دانش آموز از قبل مشکلاتی داشته حالش خراب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی نیاز تصریح کرد: دانش آموز پس از انتقال به مرکز درمانی حالش بهتر می شود و والدین وی از مدیر مدرسه شکایت می کنند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: بنا به اظهار والدین دانش‌آموز، نامبرده به دلیل یک سانحه در فصل تابستان دچار صدمات شدیدی از ناحیه سر و دست و پا شده بود و شخص مدیر مدرسه نیز با آگاهی کامل از این موضوع وضعیت دانش آموز را رعایت نکرده بود اما بلافاصله با پذیرش اشتباه خود، از والدین دانش‌آموز عذرخواهی کرده ولی والدین دانش آموز با تهیه نامه‌ای به ریاست آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین، از مدیر متخلف شکایت کردند.

بی نیاز یادآورشد: مدیر مدرسه پس از این حرکت و اذعان به اشتباه خود استعفا داده و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک هم با آن موافقت کرده است.

وی اظهارداشت: آسیب رساندن به دانش آموزان در محیط مدرسه به هیچ بهانه ای پذیرفته نیست و این مدیر نیز یک لحظه نتوانسته بود بر خشم خود ناشی از حرکات شیطنت آمیز دانش آموز غلبه کند و متاسفانه شاهد حرکتی بودیم که هم دانش آموز و هم معلم و مدیر را دچار تاسف کرد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان بیان کرد: به هر حال مدیر مدرسه هم عذرخواهی و از حرکت غیرمنطقی خود ابراز پشیمانی کرده و استعفا هم داده است و والدین هم از شکایت خود صرفنظر کرده اند اما امیدواریم دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم و هم دانش آموزان و هم معلمان و فرهنگیان حرمت یکدیگر را رعایت کنند و انتظار داریم در رسانه ها به این موضوع خاتمه داده شود.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد حسین رمضانی گفت: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری گیلان در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و رو تیتر «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟»، اذعان می‌شود که این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

وی افزود: پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، پس از بررسی‌های انجام شده و معرفی این معلم به هیئت تخلفات اداری، تخلف معلم مدرسه مشخص شده و رای محکومیت وی صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و بدرفتاری ممنوع است.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت