Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@15:35:23 GMT

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از شنبه

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۵۹۰۳

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از شنبه

به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان اعلام کرد: تا روز جمعه 1397/11/5 جوی آرام و پایدار برای اکثر مناطق کشور پیش‌‌بینی می‌شود.  از روز گذشته با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی روبه‌رو هستیم که شرایط جوی برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وظیفه از افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در سواحل دریای خزر و وزش باد جنوبی در استان‌های گیلان و اردبیل خبر داد.  

وی افزود: بعدازظهر جمعه در شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و بطور موقت از غلظت آلاینده‌ها در شهر تهران کاسته می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود تدریجی سامانه بارشی به غرب کشور بارش از بعدازظهر شنبه 6 بهمن گفت: با ورود سامانه، بارش در دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب و جنوب‌غرب کشور آغاز می‌شود و یکشنبه 1397/11/7 دامنه فعالیت آن بخش‌هایی از شمال‌غرب و مرکز کشور را فرا می‌گیرد و بارش باران و برف در این مناطق رخ می‌دهد.  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد

 مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: بارش باران از مناطق جنوبی استان آغاز شده است و به تدریج این سامانه بیشتر مناطق را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 
وی افزود:عمده بارش‌ها برای عصر سه شنبه تا صبح چهارشنبه در نیمه جنوبی استان است که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر، تگرگ، رعد و برق، جاری شدن رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست لذا از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری و از صعود به ارتفاعات اکیدا خود داری شود.

وی بیان کرد:همچنین طی این مدت وزش باد در بیشتر مناطق پیش بینی می‌شود.

سلاجقه تصریح کرد: برای روز پنج شنبه افزایش ابرو بارش پراکنده باران در ارتفاعات جنوب استان پیش بینی می‌شود.

 کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: با توجه به نوع بارش‌های پیش بینی شده در سطح استان خطر احتمال سرمازدگی برای محصولات دور از انتظار نیست لذا محصولات قابل برداشت، برداشت و زه کشی باغات برای خسارت سیلاب انجام شود. 

وی اظهار کرد : طی دوساعت گذشته ایستگاه میانده جیرفت با ۵ ونیم میلیمتر بارندگی بیشترین بارندگی را در مناطق جنوبی داشته همچنین هر چه شهر‌های جنوبی به سمت هرمزگان نزدیکتر باشند بارندگی بیشتری دارند.
 
سلاجقه گفت:منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | شدت بارش در این استانها
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • فیلم/سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی بوشهر برای بارش باران
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز
  • هشدار بارشی، دستگاه‌های اجرایی بوشهر را به حالت آماده باش درآورد
  • ورود سامانه بارشی به فارس از عصر فردا و پیش بینی بارندگی شدید
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور