Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@06:07:26 GMT

بدل دروگبا در استقلال + عکس

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۵۹۰۵

بدل دروگبا در استقلال + عکس

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اسماعیل گونکالوس مهاجم گینه‌ای که با باشگاه استقلال به توافق رسیده، امروز برای عقد قرارداد نهایی به تهران آمد و ظرف 24 ساعت آینده به طور رسمی به استقلال خواهد پیوست.

 

نکته جالبی که در مورد این مهاجم وجود دارد، شباهت عجیب او به دیدیه دروگبا ستاره سابق تیم چلسی است. شباهت او به حدی زیاد است که بسیاری ابتدا او را با مهاجم ساعل‌‎عاجی شیرهای لندن اشتباه گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس آماری خیرکننده از خود در لیگ برتر ژاپن ثبت کرد.

به گزارش فارس، شهاب زاهدی، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با  کسب 9.1 امتیاز بهترین بازیکن دیدار  آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا لقب گرفت.

زاهدی در این فصل از لیگ ژاپن آماری خیرکننده به نامش ثبت کرده و موفق شده در 6 بازی 5 گل به ثمر برساند تا تاثیرگذارترین بازیکن آویسپا فوکوکا شناخته شود.

آویسپا فوکوکا امروز (شنبه) در هفته نهم جی لیگ ژاپن به مصاف جوبیلو ایواتا رفت و این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

آویسپا فوکوکا در این بازی در نیمه اول بازی با نتیجه 2 بر صفر عقب افتاد ولی در نیمه دوم بازی با درخشش شهاب زاهدی و دبل این ستاره ایرانی بازی باخته را به تساوی کشاند.

نشریه اسپورت ژاپن می نویسد که شهاب زاهدی در نقش «ناجی» آویسپا فوکوکا در این بازی ایفای نقش کرد و تیمش را از شکست فراری داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهاجم پرسپولیس راهی لیگ ژاپن شد شهاب زاهدی در لباس آویسپا فوکوئوکا

دیگر خبرها

  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • رضا عطاران «صدام» می‌شود!
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان: آسو تایم!
  • کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن
  • خیز مهاجم پرسپولیسی برای آقای گلی در لیگ ژاپن
  • (عکس) شباهت جالب ‏ارژنگ امیرفضلی به تیموتی شالامی در جوانی؛ استایل مهران مدیری با ریش پشت میز
  • شباهت ارژنگ امیرفضلی به پسر محبوب هالیوود!