Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ برنامه‌ای برای تغییر مدیرعامل ایران ایر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نداریم.

محمد اسلامی درباره اینکه برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر برکناری مدیرعامل ایران ایر و تغییر مدیرعامل هما مطرح کرده‌اند، گفت: این موارد تکذیب می‌شود و هیچ برنامه‌ای برای ایجاد تغییرات مدیریتی در سازمان بنادر و دریانوردی و ایران ایر نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که وزیر راه و شهرسازی قصد تغییر مدیرعامل ایران ایر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی را دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزارت راه پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: شبکه ارتباطی آتش‌نشانی قم به‌روز رسانی و خودروی ارتباط سیار در این سازمان راه‌اندازی شد.

علی زندیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم در سازمان آتش‌نشانی، بحث ارتباطات و بی‌سیم‌ها بودند که حدود ۲۸ سال فرماندهی سازمان آتش‌نشانی به همان شکل ساخته شده بود، بی‌سیم‌های ارتباطی از نوع آنالوگ بود که به نوعی چندین سال هست که از رده خارج شده بود.

وی افزود: با تلاش انجام شده در سال ۱۴۰۲ توانستیم با حمایت شهرداری و سایر دستگاه‌ها این بی‌سیم‌ها را تعویض کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: در زمینه ارتباطات خودروی ارتباط سیار را هم اختراع کردیم که در کشور بی‌نظیر است، هر زمانی که لازم باشد ما می‌توانیم این خودرو را به عنوان پوشش دهنده ارتباطات بی‌سیمی در شهر مستقر کنیم.

زندیه با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین خودروهای آتش‌نشانی خودروهای شیمیایی است، افزود: در استان قم شهرک‌های صنعتی زیادی وجود دارد که تولید و واردات مواد شیمیایی در آنها صورت می‌گیرد، هنگام وقوع حریق یا آتش‌سوزی، واقعاً ورود به صحنه غیرممکن خواهد بود، زیرا دود آتش و حریق برای پوست و حتی تنفس انسان بسیار ضرر دارد و منجر به خفگی می‌شود، از این رو نیاز بود که چنین خودرویی خریداری و وارد ناوگان آتش‌نشانی قم شود.

وی با بیاناینکه در گذشته تنها شهر مشهد از این خودرو استفاده می‌کرد، افزود: در سازمان آتش‌نشانی قم هم این امکان فراهم شد که خودروی مخصوص حریق شیمیایی کامل‌تر از خودروی مشهد خریداری کنیم و طی یکی دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به موضوع جرثقیل‌های آتش‌نشانی گفت: در برخی از حوادث آتش‌نشانی وجود جرثقیل الزامی است و از طرفی تنها چهار دقیقه زمان برای رسیدن به محل حادثه داریم و نمی‌توان در این مدت این خودرو را از دیگر دستگاه‌ها قرض کرد.

زندیه با بیان اینکه در قم ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی فعال وجود دارد، عنوان کرد: ما برای نخستین‌بار جرثقیل ۱۰ تن را درخواست کردیم که مراحل تحویل آن در حال انجام هست و در ماه آینده به ناوگان آتش‌نشانی ملحق خواهد شد.

کد خبر 739897

دیگر خبرها

  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزیون ۸ در صد افزایش یافت
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزون ۸ در صد افزایش یافت
  • فعالیت ۱۴۹ شناور سنتی و تفریحی در ساحل بوشهر در ایام نوروز
  • نحوه تولیدات رسانه ملی با مشارکت مردم بررسی می‌شود
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • حضور ۱۹ هزار گردشگر دریایی در استان گیلان تا چهارم فروردین