Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور افزایش ضریب بهره وری و ساماندهی هر چه بهتر ناوگان راهداری ،این ناوگان مجهز به سامانه موقعیت یاب GPS شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: به‌منظور افزایش ضریب بهره‌وری و ساماندهی هرچه بهتر ناوگان راهداری استان، طرح تجهیز ماشین آلات و خودروهای این اداره کل به سامانه موقعیت یاب GPS اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی بازه زمانی یک ساله‌ای، طرح تجهیز ناوگان راهداری و خودرویی این اداره کل اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جمشیدی از ویژگی‌های سامانه موقعیت‌یاب GPS منصوب بر ماشین آلات و خودروهای این اداره کل به تعیین دقیق موقعیت مکانی، سرعت وسیله نقلیه، میزان کارکرد اشاره کرد و ادامه داد: از دیگر قابلیت‌های این سامانه می‌توان به تعیین دقیق میزان سوخت مصرفی، ثبت دفعات استارت خودرو و… اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به تمهیدات به عمل آمده، ارتقاء همگام ساختار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ناوگان راهداری در اولویت برنامه‌های سازمان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ارائه هر چه بهتر خدمات به کاربران جاده‌ای در سایه بروز رسانی ادوات و امکانات میسر است که این مهم در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روز جمعه با فعال شدن یک سامانه بارشی در استان به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار باران برای استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

وی افزود: بارش‌ها به تدریج ضعیف شده و موج بارشی روز شنبه از استان خارج می‌شود.

نوروزی با اشاره به کاهش نسبی دما در استان، اضافه کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد به صفر درجه سانتی‌گراد رسید که به همراه بلداجی سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام