Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@10:34:11 GMT

تصادف زنجیره‌ای 16 خودرو در آذربایجان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۰۲۰

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از تصادف زنجیره‌ای 16 خودرو در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت:‌ بر اثر این حادثه 40 مسافر دچار آسیب شدند. ناطقان: شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات، در ارتباط با وقوع تصادف زنجیره‌ای در آذربایجان شرقی اظهار داشت: این حادثه ساعت 10و 45 دقیقه صبح امروز در کیلومتر 18 جاده مرند به تبریز در آذربایجان شرقی به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در اثر این تصادف زنجیره‌ای بین 16 خودرو 40 مسافر دچار آسیب شدند که برخی از آنها به صورت سرپایی مداوا و مصدومان با وضعیت وخیم توسط نیروهای هلال احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.
منبع: فارس برچسب ها: تصادف زنجیره‌ای ، آذربایجان ، خودرو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای آذربایجان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ایرج دست نشان  با اشاره به رشد چشمگیر تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین افزود: طی یک سال گذشته در مجموع ۸۹۱ هزار و ۷۶۵ مسافر ایرانی وخارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که ۶۷۷ هزار و ۲۵۹ مسافر بود، رشد نزدیک به ۳۲ درصدی دارد. 

وی اظهار کرد: از مجموع تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در یکسال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده اند.

دست نشان یاد آور شد: همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۸۳۷ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ۴هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان ورودی و ۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی در خصوص تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین نیز خاطر نشان کرد: در مدت زمان ذکر شده، ۱۰۳ هزار  و ۶۷۸ دستگاه ناوگان باری از این پایانه مرزی تردد داشتند که به تفکیک ۵۰ هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان ورودی و ۵۳ هزار و۹۱ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در استان تدوین شود