Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:02:46 GMT

تاثیر چای اولونگ در پیشگیری از سرطان پستان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۰۵۰

تاثیر چای اولونگ در پیشگیری از سرطان پستان

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد: مصرف چای "اولونگ" می‌تواند در پیشگیری از سرطان پستان موثر باشد.

به گزارش ایسنا، نتایج بررسی‌های جدید حاکی از آن است: چای اولونگ سلول‌های سرطان پستان را از بین برده و افرادی که میزان زیادی از این چای را مصرف می‌کنند کمتر در معرض ابتلا به این نوع سرطان هستند.

اولونگ یا چای اولونگ (OOLONG TEA) به نوعی از چای گفته می‌شود که در اثر اکسیداسیون ناقص برگه‌های چای تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محققان، به رغم پیشرفت‌های خوبی که در تشخیص و درمان سرطان پستان بدست آمده، این سرطان از شایع‌ترین نوع سرطان‌ها و دومین عامل مرگ و میر ناشی از سرطان در میان زنان است. با توجه به این شرایط، محققان همچنان به دنبال روش‌های موثر در پیشگیری و درمان این بیماری هستند.

محققان پیش از این، فوائد چای سبز را در پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان مورد بررسی قرار داده و به ترکیب‌های ضد سرطان موجود در آن پی بردند. هرچند، تحقیقات کافی در مورد تاثیر دیگر انواع چای و نقش آن‌ها در پیشگیری از این نوع سرطان انجام نگرفته‌ است.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیکال نیوز تودی، اکنون گروهی از محققان آمریکایی به بررسی تاثیر چای اولونگ، سبز و سیاه در پیشگیری و درمان سرطان پستان پرداختند. محققان مشاهده کردند که چای اولونگ و سبز رشد تمامی انواع سلول‌های سرطان پستان را متوقف می‌کند.  عصاره چای سیاه این تاثیر را روی سلول‌ها ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چای اولونگ چاي سرطان پستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حامد دانشور دانش‌آموخته دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح «مدل سازی و تحلیل تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده توان با ترانزیستور گسسته در محفظه شیلد روزنه دار» با بیان اینکه تقویت کننده توان یکی از بخش‌های اصلی هر تجهیز مخابراتی است، افزود: تأثیرپذیری الکترومغناطیسی این تقویت کننده یکی از مسائل مهم در عملکرد این تجهیزات است.

وی اشاره کرد: پژوهش‌های انجام شده در این حوزه، عملکرد کل مدار تقویت کننده تحت تابش میدان‌های الکتریکی مجاور آن را به صورت همزمان مورد تحلیل قرار نمی دهند. در این پژوهش، عملکرد کل مدار تقویت کننده توان تحت تابش میدان الکتریکی در یک محفظه شیلد روزنه دار به صورت تمام موج تحلیل شد.

محقق دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: برای انجام این پژوهش، ابتدا یک تقویت کننده توان با مشخصات موردنظرطراحی گردید و سپس این تقویت کننده برای کاهش اثرات میدان‌های تابشی مجاور درون یک محفظه شیلد روزنه دار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه با تحت تابش قراردادن این محفظه، تأثیرپذیری عملکرد تقویت کننده توان تحلیل شد.

فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد:  با استفاده از نتایج و روش ارائه شده در این پژوهش می توان تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تجهیزات مخابراتی مختلف نظیر موبایل و ماهواره‌های مخابراتی را با دقت بیشتر مورد بررسی قرار داد.

دانشور عنوان کرد: از نتایج حاصل از این پژوهش تاکنون دو مقاله منتشر شده که تمرکز اصلی آن ها روی تحلیل تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده با تعمیم روش عددی تفاضل محدود حوزه زمان است.

این پژوهشگر دانشگاه صنعتی امیر کبیر،افزود: برای ادامه این پژوهش، با فراهم کردن ترانزیستور مورد استفاده در طراحی تقویت کننده توان موردنظر و ساخت این تقویت کننده، می توان نتایج حاصل از این پژوهش را با نتایج حاصل از اندازه گیری صحت سنجی نمود.

وی با اشاره به ویژگی‌های این پژوهش گفت:دقت بالاتر در تحلیل تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت توان در مقایسه با روش‌های دیگر و تحلیل های نرم افزاری و همچنین کاهش تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی مختلف به کمک محفظه شیلد روزنه دار از ویژگی های این تحقیق بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • آشنایی با یک تاثیر منفی کم خوابی
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است
  • مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود؟
  • مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود