Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:41:05 GMT

واردات گوشت از کشورهای دیگر مایه تاسف است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۱۷۲

واردات گوشت از کشورهای دیگر مایه تاسف است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه الگوی همه ما در جامعه رهبر معظم انقلاب اسلامی است ومسیر انقلاب را برای ما ترسیم کرده است.

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم ارزش های والای شهدا و انقلاب اسلامی را حفظ کنیم باید در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب حرکت کنیم و امروز باید در این مسیرقدرتمندانه عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی است تصریح کرد: امروز باید در جنگ اقتصادی آمال و نقشه های دشمنان را نقش برآب کنیم و توطئه تابستان کذایی و داغ آنان نیز برملا شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اظهار اینکه باید کشور را در بخش کشاورزی و اقصتادی خودکفا کنیم تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامب باید دستاوردهای انقلاب به جامعه معرفی شود.

معاون امور استان های نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: برای خودکفایی کردن کشاورزی و ترویج کشاورزی اسلامی باید از مبلغان و روحانیان خوشفکر در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی بهره گیری کنیم.

وی واردات گوشت از برزیل و ۹ کشور دیگر مایه تاسف دانست.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام موسوی مسئول نهاد نمایندگی در جهاد کشاورزی تقدیر و حجت الاسلام محمد فلاح به عنوان مسئول جدید این حوزه معرفی شد.

کد خبر 4522469

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود

ماموستا رحیم عثمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بیان اینکه دفاع جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای ایرانیان و تمامی منصفان عالم بود اظهار داشت: بی‌تردید کسانی که شرارت‌های رژیم صهیونیستی و یهود را دنبال می‌کنند از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خرسند شدند.

وی تصریح کرد: بی‌شک با این حرکت، هیمنه پوشالی یهود و استکبار جهانی درکوبیده شد و دل مسلمانان شاد شد.

امام جمعه اهل‌سنت سلماس گفت: امید است که با عنایت خداوندی، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های دفاعی موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سطح کشت فراسرزمینی به ۴۰۰ هزار هکتار می رسد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • ضوابط تامین ارز از محل واردات در مقابل صادرات اعلام شد
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • بازار گوشت روی موج قرمز
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد