Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@13:08:43 GMT

انقلاب مرزها در جزيره هرمز خيمه زد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۴۰۳

انقلاب مرزها در جزيره هرمز خيمه زد

خبرگزاري آريا - در آستانه چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي برنامه راديويي « انقلاب مرزها» فردا از جزيره هرمز در استان هرمزگان پخش مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي معاونت صدا تقريبا به مدت 4 هفته است که جمعه ها ويژه برنامه « انقلاب مرزها» از نقاط صفر مرزي با حضور مرزداران و مرزنشينان پخش مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فردا اين برنامه از جزيره هرمز با حضور فرماندهان مرزباني به پوشش رسانه اي دستاوردهاي چهل ساله انقلاب اسلامي در مرزهاي اسلامي و خدمات چهل سال انقلاب اسلامي در مرزهاي جمهوري اسلامي ايران مي پردازد.
تا به حال اين برنامه از ميرجاوه در استان سيستان و بلوچستان،بوشهر،تايباد خراسان رضوي و ايلام مهران پخش شده است.
«انقلاب مرزها» جمعه 5 بهمن به تهيه کنندگي حسين معصومي، گويندگي علي جويا و صدا برداري روزبه رضوي نيا ساعت9:30صبح تا 11:30از راديو انقلاب پخش مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه + فیلم

اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه با حضور پرشور مردم تجمع کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، تجمع مردم اردستان در حمایت از اقدام قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل شهادت سردار شهید محمدرضا زاهدی و همرزمانش با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور این شهرستان و با حضوری پرشور برگزار شد.

سردار سید عباس عطایی اردستانی شامگاه دوشنبه در تجمع مردم اردستان، اظهار داشت: همواره شیعیان باید تاریخ اسلام را به خوبی مطالعه کنند تا بدانند مردم ایران چگونه اسلام آوردند و حدود 300 سال پیش پادشاهان قاجار بر ایران حاکم شدند و عوان و انصار کشورهای انگلستان و روسیه وارد ایران کردند تا بتوانند اموال ایران را ببلعند.

وی افزود: آمریکایی‌ها روزی مستعمره انگلستان بودند و آنچه در دنیا مطرح است توان علمی و نظامی مردمان ایران است که همواره برای مردم دنیا زبانزد بوده و وقتی تاریخ هم مطالعه می‌کنیم از ایران در این خصوص حزر داشتند و در 100 سال پیش تصمیم گرفتند خاورمیانه را با جمع‌آوری یهود از کل دنیا آن را در انحصار خود قرار بدهند و از این رو 77 سال پیش یهودیان برای اولین بار موفق شدند تعدادی از آن‌ها را در کل زمین جمع کنند و در همین منطقه فلسطین امروزی اسکان دهند تا بتوانند خاورمیانه را در انحصار داشته باشند.

سردار هشت سال دفاع مقدس گفت: زمانی که پهلوی اول را به عنوان شاه ایران انتخاب کردند دو هدف اساسی داشتند و آن اینکه شمال و جنوب ایران را در اختیار خود قرار بگیرند که در شمال ایران روس‌ها با میرزا کوچک خان مشکل داشتند و در جنوب ایران، انگلیس‌ها با رئیسعلی دلواری که اینها همه گذشت تا اینکه پهلوی دوم سر کار آمد و آن هم در سوئیس درس نظام‌گری یاد گرفت تا آن را بر کشور ایران بگمارند و این در حالی بود که این اساس استبداد و اساس استعمار جهان بود که به نحوی کشورها را در اختیار خود قرار دهند.

وی ابراز کرد: اینکه در فضای مجازی اعلام می‌کنند در دوران پهلوی بهترین امکانات نظامی را داشتیم اصلا این گونه نبود و یک سری خود فروخته به این موضوعات دامن می‌زنند و آمریکایی‌ها در داخل کشور از ما حق توحش می‌گرفتند، اما انقلاب اسلامی که شکل گرفت نظم نوین جهانی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) برهم خورد و این برنامه‌ای که در خاورمیانه داشتند عقب افتاد و زمینه‌سازی آن را با حضور اسرائیلی‌ها در منطقه فلسطین ایجاد کردند اما با وجود انقلاب اسلامی برنامه 100 ساله تسلط بر خاورمیانه از دسترس آمریکا، انگلیس و فرانسه خارج شد.

عطایی بیان کرد: دشمنان دست از اقدامات خودشان برنداشتند، اما با انقلاب اسلامی کشور ایران راه و هدف مهمی را برای خودش تسریع کرد، اما دشمنان دست به ترورها و شهادت شخصیت‌ها زدند، شخصیت‌هایی که می‌توانستند مسیر انقلاب اسلامی را هموار کنند به زعم خودشان کنار زدند تا انقلاب از ریل پیشرفت خارج شود.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: منافقین و کومله با شروع انقلاب برنامه‌ریزی کردند تا منافع به خطر افتاده خود را احیا کنند و کشور را می‌خواستند با گروه‌های سیاسی به چند بخش تقسیم کنند و کشور را تکه تکه کنند که با رهبری حکیمانه انقلاب اسلامی راه به جایی نبردند و نقشه آنان نقش بر آب شد و سپس جنگ را بر ما تحمیل کردند اما رزمندگان توانستند با جانفشانی روبروی 86 کشور که از صدام حمایت می‌کردند بایستند و نیروهای خودجوش جلوی دشمن را گرفتند.

وی تصریح کرد: ایران در شروع جنگ ارتش منظمی نداشت و سپاه و بسیج تازه تشکیل شده بود، اما رزمندگان بسیجی اولین عملیات را در برابر دشمن با 472 نفر شروع کردند که نام آن عملیات کل قوا نامگذاری شد و ایران از تجهیزات پشتیبانی همچون توپخانه محروم بود اما چون بر همه کارها باید فائق می‌شدیم جمله ما می‌توانیم را اجرایی کردیم.

اقدام تنبیهی سپاه شرارت اسرائیل را از بین می‌برد

عطایی با بیان اینکه رزمندگان با دست خالی عملیات‌های زیادی را انجام دادند، گفت: دشمن مجهز بود و اسلحه های پیشرفته در اختیار داشتند و ما اگر می‌خواستیم با آمریکایی‌ها در دریا درگیر بشویم هیچگونه تجهیزاتی نداشتیم اما هم مهمات و هم موشک ساختیم و امروز سرآمد تولید موشک هستیم.

.

انتهای پیام/802/

دیگر خبرها

  • نمایی از بارش رحمت الهی در جزیره هرمز + فیلم
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • رفع قطعی برق در بستک و جزیره هرمز
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه + فیلم
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • آماده باش ارتش در مرزها؛ عملیات وعده صادق، پاسخ قطعی ایران نبود
  • تجلیل از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی
  • آماده باش ارتش در مرزها /عملیات وعده صادق، پاسخ قطعی ایران نبود /نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد
  • ببین چه بیدارباشِ سختی به خیمه‌ی خواب‌برده‌ها زد
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور