Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخشش هاردن، سوتی های عجیب تاکر را در کوارتر پایانی پوشاند!

طرفداری- از سری رقابت های بسکتبال nba، تیم های نیویورک نیکس و هیوستون راکتس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 110-114 به پایان رسید. 
کوارتر نخست این دیدار را هیوستون بهتر آغاز کرد و نیکس به خوبی به پایان رساند. تا زمان حضور هاردن در میدان هیوستون با 5 اختلاف امتیاز پیش بود و از 23 امتیاز راکتس، 19 امتیاز توسط هاردن به دست آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(18-23) پس از خروج هاردن نیویورک به خوبی توانست اختلاف را جبران کند و حتی یه انتیاز هم پیش بیفتد. (31-28)

در کوارتر دوم این دیدار، شروع نیکس همچنان طوفانی بود و این تیم موفق شد اختلاف را به 13 امتیاز افزایش دهد.  با حضور هاردن در میدان، راکتس کم کم بر بازی مسلط شد و توانست اختلاف امتیاز را کم کند. این کوارتر با نتیجه 32-30 به سود نیکس به پایان رسید. 
جیمز هاردن با کسب 36 امتیاز و 9 ریباند، ستاره نیمه نخست میدان بود.

کوارتر سوم از سوی هیوستون طوفانی آغاز شد. شاگردان مایک دی آنتونی با درخشش هاردن موفق شدند با نتیجه 15-30 این کوارتر را به سود خود به پایان برسانند. و 10 امتیاز از حریف پیشی بگیرند.

مانند کوارتر نخست، پس از بیرون آمدن هاردن، راکتس بهم ریخت و با نیکس با ران 10-0 موفق شد حساب کار را برابر کند. با ورود هاردن اختلاف بازهم به 6 امتیاز رسید اما یک اشتباه بچگانه از تاکر سبب شد تا راکتس بهم بریر و یک امتیاز هم عقب بیفتد! (107-106) در نهایت درخشش هاردن و گوردون سبب شد تا راکتس با حساب 110-114 به پیروزی دست پیدا کند.

جیمز هاردن با کسب 61 امتیاز، 15 ریباند و 4 پاس منجر به گل ستاره میدان بود.

آلونزو تریر هم با کسب 31 امتیاز، 10 ریباند و 3 پاس منجر به گل ستاره نیکس بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان هرگونه عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرجان کریمی، با اشاره به به اهمیت موضوع ایمنی دارویی بیماران، گفت: گزارش دهی کامل، سریع و به موقع عوارض و اشتباهات دارویی می‌تواند در کاهش وقوع عوارض و اشتباهات دارویی مؤثر واقع شود.

وی همچنین سامانه گزارش عوارض دارویی را به عنوان تنها سامانه برخط گزارش دهی عوارض و اشتباهات دارویی معرفی کرد که زیر نظر دفتر نظارت و پایش مصرف فراورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کند.

رئیس گروه ثبت و بررسی ایمنی و عوارض ناخواسته فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، در ادامه از جامعه پزشکی خواست در صورت مشاهده هرگونه عوارض و اشتباه دارویی و فراورده‌های سلامت، گزارش‌ها را با ثبت اطلاعات کامل فرم گزارش، در کارتابل گزارشگر سامانه مذکور به نشانیadr.ttac.ir ثبت و ارسال نمایند.

کد خبر 6082331 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پزشکان عوارض و اشتباهات دارویی را اطلاع دهند
  • پزشکان هرگونه عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند
  • مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید
  • تیم تراکتورفردا درمازندران به میدان می‌رود
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • جیمز وب منتشر کرد: دو نما از کهکشان مسیه 82 (+تصاویر)
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است