Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، با همت حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سپاه ناحیه خاتم الانبیا (ص) شهرستان عسلویه ۹۰ دانش آموز پسر شیعه و سنی در قالب اردوی راهیان نور دانش آموزی جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، اعزام شدند.


اسماعیل جبری ریاست اداره آموزش و پروش شهرستان عسلویه در مراسم بدرقه دانش آموزان گفت:: راهیان نور دانش آموزی یک عملیات بزرگ فرهنگی است که امروز این دانش آموزان که آینده داران و آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس با آرمان‌ها و اندیشه‌های بلند شهدای عزیزمان مخصوصا شهدای دانش آموز که بلاترین میزان شهدا رو در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد:هدف از برگزاری این اردو‌ها آشنایی دانش آموزان با فضیلت‌های اخلاقی و معنویی دوران دفاع مقدس می‌باشد که دانش آموزان از شهدا مدد بگیرد تا کمر همت برای سر بلندی نظام مقدس جمهوری ببندند.

وی در پایان افزود: این اردوی زیارتی سه روزه است که دانش آموزان از مناطق شلمچه، طلائیه، هویزه و اروندکنار بازدید می‌کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

فرهاد زیویار در ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان اظهار کرد: تکمیل اردوگاه شهید بهشتی لرستان و شهید محمد بروجردی در خوزستان افق روشنی پیش روی اردوی راهیان نور می گذارد، چراکه این اردو یک تاریخ و بازخوانی خاطرات رزمندگان و جانفشانی آنها به نسل جوان ضروری است.

وی افزود: برنامه‌ریزی خوبی در حوزه راهیان نور دستور کار قرار گرفته و با تکمیل اردوگاه شهید بهشتی لرستان و شهید محمد بروجردی در خوزستان افق روشنی پیش رو است.

استاندار لرستان راهیان نور را ظرفیت بزرگی برای تحول معنوی و فرهنگی جوانان عنوان و بیان کرد: فداکاری‌هایی که شهیدان این مرز و بوم برای صیانت و حفظ ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود نشان دادند در تربیت نسل‌های مختلف نقش مهمی دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: عملیات حاج عمران متعلق به استان بود که در آن ۳۰۰ رزمنده لرستانی شهید شدند ، اما این روز در تقویم دفاع مقدس و تقویم ملی ثبت نشده است، به دنبال این هستیم که سال آینده یک روز را به اسم استان لرستان در تقویم دفاع مقدس و تقویم ملی ثبت کنیم.

سردار نعمت الله باقری ادامه داد: همگان باید تلاش کنیم تا عملیات حاج عمران به اسم لرستان در تاریخ کشور برای همیشه ماندگار شود.

وی بر تکمیل اردوگاه شهید بهشتی لرستان و راه‌اندازی فاز اول اردوگاه شهید محمد بروجردی در خرمشهر تاکید کرد گفت: امیدواریم سال آینده فاز اول یعنی محل اسکان اردوگاه شهید محمد بروجردی تکمیل شود.

وی گفت: سال آینده سه هزار دانش‌آموز از مناطق کم برخوردار لرستان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این نشست گفت: امسال هفت هزار و ۷۵۳ دانش آموز در قالب ۳۱ کاروان و ۱۴۶ اتوبوس به راهیان نور و پیشرفت اعزام شدند و در این استا ۲۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

رضا عزتی افزود: همچنین ۷۷۰ همکار فرهنگی آقا در قالب ۶ کاروان و ۲۲ اتوبوس و ۷۰۰ فرهنگی زن در قالب پنج کاروان و ۲۲ اتوبوس به راهیان نور و پیشرفت اعزام شدند که در این راستا ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تقدیر از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات
  • میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام شکل گرفت
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • اعزام ۱۷ هزار لرستانی به اردوی راهیان نور
  • ۱۷ هزار لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • سردار کارگر: راهیان نور تعطیل نمی‌شود
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند
  • شناسایی چهره‌ به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آنها در نظام آموزشی