Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@04:46:16 GMT

اولین هتل فضایی جهان / ببینید

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۶۱۷

اولین هتل فضایی جهان / ببینید

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ؛ آنچه در زیر تصاویرش را می‌بینید، طراحی‌شده توسط استارتاپ آمریکایی Orion Span است که به‌صورت فول ماژولار طراحی‌شده و همه قطعات به یکدیگر وصل شده و تشکیل یک هتل لوکس را می‌دهد که 6 نفر داخل آن جا شده و به مدت 12 روز راهی سفر فضایی شوند.

کمپانی مذکور یک سال زودتر از پیش‌بینی قبلی، یعنی سال 2021 را سال راه‌اندازی هتل اعلام کرده است که به گفته «فرانک بونگر» مدیر کمپانی پس از پرتاب و استقرار هتل در فضا، بلافاصله خدمات‌دهی شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه سفر در نظر گرفته‌شده برای همگان قابل پرداخت نیست اما بونگر می‌گوید بسیار اقتصادی بودجه‌ها را تعریف کرده و کسانی که قصد رفتن دارند، باید 24 ماه قبل از آن آموزش‌های لازم را ببینند.

این هتل هر 90 دقیقه یک‌بار دور زمین می‌چرخد و مسافران روزی 16 بار طلوع و غروب خورشید را خواهند دید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه جهان زمین مسافران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتشار پستی در توئیتر ادعایی عجیب مطرح کرد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس با انتشار پستی در شبکه ایکس (توئیتر) نوشت:

در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

#اقتدار_ایران

احتمالاً اشاره کریمی قدوسی به فتوای حرام بودن ساخت و استفاده از سلاح هسته‌ای از سوی مقام رهبری باشد که چند سال پیش صادر شده است.

منبع: هم‌میهن آنلاین

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ۵ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • اولین گام سقوط روشنفکری
  • (عکس) تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت
  • ماه و تأثیر آن بر زمین!