Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@16:14:22 GMT

برگزاری تست انتخابی تیم ملی روئینگ مردان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۶۴۱

برگزاری تست انتخابی تیم ملی روئینگ مردان

خبرگزاری میزان- تست انتخابی تیم ملی روئینگ مردان در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، تست انتخابی تیم ملی روئینگ مردان با هدف حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو، ۱۰ بهمن ماه در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

مقررات فنی شرکت در تست از سوی کمیته روئینگ اعلام شده است:

مسابقات در مواد تکنفره سبک وزن، تکنفره سنگین وزن و دونفره تک‌پارو انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزن مورد تایید ورزشکاران سبک وزن ٧۴ کیلوگرم است و وزن‌کشی دو ساعت قبل از مسابقه اول انجام می‌شود. مسابقات به‌صورت مقدماتی و فینال انجام خواهد شد.

تخصیص قایق‌ها به ورزشکاران با انجام قرعه‌کشی صورت می‌گیرد. حداقل سن ورزشکاران ١٨ سال است.

تنها ورزشکارانی اجازه حضور در مسابقه را خواهند یافت که سابقه فعالیت در رشته روئینگ داشته باشند و در صورت مبتدی بودن پذیرش آن‌ها ممکن نیست.

پس از تست انتخابی، اردوی دو هفته‌ای با حداکثر نفرات آغاز می‌شود و نفرات برتر با تست پایان اردو برای مراحل بعدی انتخاب خواهند شد.

هیئت‌های قایقرانی تا ٨ بهمن مهلت دارند اسامی پاروزنان شرکت‌کننده خود را به فدراسیون اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی روئینگ روئینگ مردان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی دختران قایقران در راه المپیک؛ سهمیه پشت سهمیه!

فاطمه مجلل، زینب نوروزی و مهسا جاور جواز حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ را بدست آوردند.

طرفداری | مسابقات انتخابی المپیک رویینگ و آب‌های آرام در دو کشور کره‌جنوبی و ژاپن به پایان رسید و سهم زنان قایقران ایران، دو سهمیه بود.

فاطمه مجلل که روز گذشته به فینال روئینگ یک‌نفره زنان صعود کرده بود، موفق به کسب مدال برنز این رقابت‌ها و سهمیه المپیکی شد. مجلل در کارنامه خود، سابقه کسب نقره روئینگ چهار نفره مسابقات آسیایی هانگژو و طلای روئینگ یک‌نفره و دو نفره  زیر ۲۳ سال آسیا را دارد.

همچنین زینب نوروزی و مهسا جاور که در مسابقات آسیایی هانگژو مدال نقره دو نفره و چهار نفره روئینگ را به دست آوردند، در انتخابی المپیک موفق به تاریخ‌سازی شده و برای اولین بار سهمیه روئینگ دو نفره را کسب کردند.

با احتساب محمد نبی رضایی و علی آقامیرزایی که در کانو و کایاک ۱۰۰۰ متر مردان سهمیه المپیک را بدست آوردند، تعداد قایقرانان ایران در المپیک پاریس می‌روند، پنج نفر خواهد بود. پیش از این، بیشترین سهمیه قایقرانی برای المپیک ۲۰۱۲ لندن کسب شد که چهار ورزشکار در بخش انفرادی شرکت کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • تاریخ‌سازی دختران قایقران در راه المپیک؛ سهمیه پشت سهمیه!
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • بانوی قایقران ارومیه، سهمیه المپیک گرفت
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • شاهکار و تاریخ سازی قایق دونفره دختران
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران