Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای دخالت آشکار دولت آمریکا در امور داخلی ونزوئلا را محکوم کرد.

طی ۴۸ ساعت گذشته تحولات سیاسی مهمی در ونزوئلا رخ داده است. شب گذشته «خوان گوایدو» رئیس شورای ملی ونزوئلا و رهبر مخالفان این کشور با حمایت آمریکا، برزیل، آرژانتین و کانادا، با ایراد سخنرانی در جمع معترضان مادورو، خود را رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا خواند و سوگند نیز یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکلاس مادورو نیز گوایدو را دست‌نشانده آمریکا دانست و ضمن اعلام خبر قطع روابط دیپلماتیک با واشنگتن، ۷۲ ساعت به تمام دیپلمات‌های آمریکایی فرصت داد که از این کشور خارج شوند.

گفتنی است در پی به رسمیت شناخته شدن «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا از سوی آمریکا، مقامات کشورهای مکزیک، بولیوی، کوبا، ترکیه، روسیه، ایران و چین در پیام‌های جداگانه‌ای حمایت خود را از نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور قانونی این کشور اعلام کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکای لاتین ونزوئلا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت