Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،   محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه  گفت:  در هفتادو هشتمین کارگروه فرش دستباف استان کرمانشاه ضمن تاکید بر اهمیت فرش دستباف در رونق تولید و اشتغال استان  برای اینکه بتوانیم به درستی صنعت فرش استان را به سامان برسانیم باید فرش را با چرخه اش ببینیم یعنی اگر بافنده فرش را درک نکنیم و به فکر سود رسانی به وی نباشیم قطعا نمی‌توانیم جایگاه واقعی فرش را درک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان  کرد: ما در این استان هر بار خواستیم که به فرش اهمیت بدهیم، چون چرخه تولید فرش را بدرستی درک نکرده ایم و ندیده ایم نتوانستیم آنرا به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

 دارابی ادامه داد:ما به عنوان متولیان امر فرش دستباف باید ارزش افزوده را برای ذینفعان از ابتدا تا انتها ببینیم و اگر می‌خواهیم در این صنعت رونقی ایجاد کنیم باید برای آن مشوق ایجاد کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه ایجاد مشوق‌های معنا دار برای بافندگان را لازمه رونق در این عرصه دانست و حمایت همه جانبه از سوی متولیان این هنر و صنعت را خواستار شد.

دارابی در ادامه به کاهش بیمه تامین اجتماعی به عنوان یکی از مشوق در این زمینه اشاره کرد و افزود: در گذشته در استان ۱۵ هزار بیمه شده قالیبافی وجود داشت، اما در حال حاضر ۸۴۰۰ نفر بیمه شده داریم و این یکی از عوامل کاهش دهنده انگیزه در بین بافندگان فرش دستباف استان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه  بیان کرد: ایجاد مشوق‌های معنا داربرای فرش بافان، حمایت از واحد‌های تولیدی فرش بافای به منظور شرکت در نمایشگاه فرش دستباف، برگزاری دوره‌های آموزشی از مهم‌ترین خواسته‌های این سازمان در حوزه فرش دستباف از مرکز ملی فرش ایران ایران است.

انتهای  پیام/ز

اعطای مشوق های معنادار  برای  بافندگان فرش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: کارگر ۳۵ ساله‌ای حین کار کردن در یک ساختمان در حال احداث، بر روی ساختمان دوطبقه همسایه سقوط کرده و دچار مصدومیت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، آتش‌پاد غلامرضا رضایی چهارشنبه _ بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی ظهر امروز مبنی بر وقوع حادثه سقوط از ارتفاع در زیباشهر، آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره چهار و نجات مرکزی با خودروهای امدادی و نردبان ۳۲ متری در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران ایمنی در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد که کارگر ۳۵ ساله‌ای حین کار کردن در یک ساختمان در حال احداث، بر روی ساختمان دوطبقه همسایه سقوط کرده و دچار مصدومیت شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پرسنل سازمان آتش‌نشانی کارگر جوان را از طبقه دوم به‌وسیله نردبان ۳۲ متری به سطح خیابان منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.

کد خبر 745592

دیگر خبرها

  • اعطای کشور مستقل به فلسطینیان راه را برای صلح هموارتر می‌کند
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • کاهش مالیات در کنار مشوق های مالیاتی باعث رقابت‌پذیری تولید و افزایش سرمایه گذاری خواهد شد
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر