Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:31:53 GMT

دو سارق منازل غرب تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۸۹۱

دو سارق منازل غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پرویز حسینی فر رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اظهار کرد: نیمه شب گذشته یکی از شهروندان ساکن محدوده باغ فیض، با برقراری تماس با مرکز فوریت‌های پلیس اعلام کرد که یک سارق را در حال تخریب درب خانه همسایه‌اش مشاهده کرده است و از پلیس خواست تا به موضوع رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از اعلام این گزارش تیم‌های عملیاتی کلانتری برای بررسی و دستگیری سارق وارد عمل شد.

سرهنگ حسینی فر تصریح کرد: زمانی که ماموران به محل رسیدند سارقی را در حال تخریب در یک خانه ویلایی مشاهده و بلافاصله برای دستگیری وی اقدام کردند، اما سارق که متوجه حضور ماموران شده بود، اقدام به فرار کرد که در نتیجه تحت تعقیب قرار گرفت و دقایقی بعد بازداشت و به همراه تجهیزات سرقت و خودروی سواری خود، به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: در یک عملیات دیگر، ماموران این کلانتری موفق شدند یک سارق را که به مدت دو ماه در تعقیبش بودند شناسایی کرده و طی هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض بیان کرد: چند ماه قبل با شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت از منزلش، تیمی از ماموران برای بررسی وارد عمل شدند و پس از بررسی‌ها مشخص شد که یک سارق سابقه دار که مدتی پیش از زندان آزاد شده اقدام به سرقت از محل کرده است.

وی افزود: پس از دو ماه تعقیب و مراقبت، ماموران موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده چهاردیواری شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ حسینی فر، با اشاره به اینکه هر دو متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان به هفت فقره سرقت طی ماه‌های گذشته اعتراف کردند و اموال کشف شده از مخفیگاهشان نیز با شناسایی مالباختگان در حال بازگرداندن به صاحبان اصلی آن است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

سرهنگ "محمود حافظی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های اخیر در شهر رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۸ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را در حال سرقت کابل برق مشاهده و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت به سابقه‌دار بودن این فرد اشاره کرد و اذعان‌داشت: سارق ۳۷ ساله ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت کابل برق به ۲ فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر توجه و رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توسط مردم از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.      

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت