Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@01:55:21 GMT

کمک‌های مالی قطر به غزه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۹۳۰

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با انتقال سومین بخش از کمک‌های مالی قطر به نوار غزه موافقت کرد.این در حالی است که نخست وزیر این رژیم دستور توقف انتقال این کمک‌ها به غزه را داده بود. ناطقان: کابینه امنیتی رژیم اشغالگر قدس پس از جلسه چند ساعته خود برای بررسی اوضاع امنیتی نوار غزه که روز سه شنبه شاهد تنش گسترده بود، تصمیم به انتقال کمک‌های مالی قطر به غزه گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منابع قدس اشغالی عنوان داشتند،این تصمیم در حالی اتخاذ شد که نتانیاهو شامگاه سه شنبه در واکنش به زخمی شدن یک افسر صهیونیست به ضرب گلوله تک تیرانداز فلسطینی در مرزهای نوار غزه، دستور توقف انتقال سومین بخش از کمک‌های مالی قطر به غزه را صادر کرد.
ارتش صهیونیستی نیز روز سه شنبه یک برج دیده بانی مقاومت فلسطین را بمباران کرد که منجر به شهادت یکی از مبارزان گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و زخمی شدن ۴ تن دیگر شد.
از سوی دیگر، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که محمد عمادی، فرستاده قطر در طرح بازسازی نوار غزه که از روز سه شنبه در قدس اشغالی به سر می برد و روز چهارشنبه دیدارهایی را با مسئولان صهیونیستی درباره انتقال سومین بخش از کمک‌های مالی قطر به غزه برگزار کرد، امروز (پنجشنبه) وارد نوار غزه خواهد شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: کمک‌های مالی قطر ، غزه ، رژیم اشغالگر قدس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کمک های مالی قطر غزه رژیم اشغالگر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آنها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت افغانی به تومان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • رونمایی از پست بانک متحول شده
  • شاهدان غزه